• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Odpowiednia rozdzielczość grafik do gry

0 głosów
90 wizyt
pytanie zadane 29 lipca 2020 w Grafika i multimedia przez Materson Początkujący (280 p.)
Czołem, otóż tworzę grę karcianą na telefon (android) coś podobnego do  heartstone i mam pytanie odnośnie grafiki. Czy zrobienie jej w X rozdziałcę np. (1280x760 albo innych) będzie pasować i czy nie będzie z tym problemów ? To znaczy czy nie ważne w jakiej rozdzielczości  zrobię daną grafikę to i tak będzie dobra bo to dopasuję. Mówiąc o grafice mam na myśli karty,plansze, itp.
Grę piszę w unity językiem javascript.
komentarz 29 lipca 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,250 p.)
Unity i JavaSrcipt? W dodatku na Androida?
komentarz 29 lipca 2020 przez Materson Początkujący (280 p.)
Taka dostałem propozycję żeby własnie na tym napisać grę.
1
komentarz 29 lipca 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,250 p.)
Unity nie obsługuje JavaScriptu - poza możliwością dodania wtyczek napisanych w JS na platformie WebGL(gry przeglądarkowe) A co do grafiki to zależy... Ale możesz wybrać domyślną rozdzielczość i na niej projektować. Najlepiej taką rozdzielczość, aby na iPadzie wyglądało to dobrze.
komentarz 29 lipca 2020 przez Materson Początkujący (280 p.)
To zamiast JavaScriptu to lepiej C# ? Czy może C# i JavaScript żeby się nauczyć.
komentarz 30 lipca 2020 przez Materson Początkujący (280 p.)
Będę pisać w Unity językiem C#.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 29 lipca 2020 przez _Pita_ Stary wyjadacz (11,410 p.)
Dopasowanie rozdzielczości grafiki bezpośrednio w kodzie rzadko jest dobrym pomysłem, ponieważ często skutkuje to jej "rozciągnięciem".

Niemniej myślę że podana przez Ciebie rozdzielczość jest całkiem dobra.
komentarz 29 lipca 2020 przez Materson Początkujący (280 p.)
No tak ale telefony mają różne rozdzielczości i czy grafiki mam robić na każdą rozdzielczość czy jest jakiś inny patent by je dopasować ?
1
komentarz 29 lipca 2020 przez _Pita_ Stary wyjadacz (11,410 p.)
Myślę, że możesz zmienić wielkość grafiki, ustawiając jej wysokość na x wysokości ekranu, a szerokość, zgodnie z jej proporcjami, unikniesz wtedy rozciągnięcia, a i sama grafika zostanie dopasowana prawidłowo.
komentarz 30 lipca 2020 przez Materson Początkujący (280 p.)
W grafikę wchodzą karty,plansza itp jedno od drugiego różni się wielkością, mi chodzi o to czy jest taka możliwość żę np szerokość będzie np. x a wysokość ekranu y że sama gra będzie tworzona pod np. mój smartfon który się różni wielkością ekranu i gdy ktoś inny pobierze to obraz będzie dopasowany pod jego ekran. Jakoś tak chyba że każdą grafikę będę robił w tej samej rozdzielczości.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 142 wizyt
pytanie zadane 17 listopada 2016 w Sprzęt komputerowy przez Wilier Bywalec (2,570 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 309 wizyt
pytanie zadane 22 sierpnia 2016 w Systemy operacyjne, programy przez BinaryMan Stary wyjadacz (12,620 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 75 wizyt
pytanie zadane 30 stycznia 2020 w Grafika i multimedia przez KosaTV Obywatel (1,260 p.)

86,513 zapytań

135,267 odpowiedzi

300,568 komentarzy

57,263 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...