Witam, mam drobny problem. Próbuję stworzyć program, który będzie wykonywał pewne, proste czynności w grze komputerowej, takie jak klikanie przycisków i ruch myszką. Znalazłem potrzebne funkcje i prawie wszystko działa oprócz jednej rzeczy. Myszka wykonuje prawidłowo ruch, ale tak jakby poza grą. Przykładowo jak najedzie na przycisk to nie zmienia się wygląd kursora, albo informacje, które powinny wyświetlać się tylko po najechaniu będą widoczne nawet jak myszka jest już po 2 stronie ekranu. Dopiero jak nastąpi kliknięcie wszystko wraca do normy dopóki położenie myszy nie ulegnie ponownie zmianie. Dodam jeszcze, że tworzyłem coś podobnego w C++ czy C# i nie było takiego problemu w tej grze. Wie ktoś w czym może być problem i jak to naprawić?
Fragment kodu
import time
import autopy
time.sleep(4)
autopy.mouse.smooth_move(960, 800)
time.sleep(0.5)
click(960,800)
autopy.mouse.smooth_move(960, 50)
Jest może jakaś inna funkcja, która też wykona płynny ruch myszką, a nie będzie tego problemu?