• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Java - pytanie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
216 wizyt
pytanie zadane 11 lipca 2020 w Inne języki przez frellbox Nowicjusz (150 p.)
zamknięte 11 lipca 2020 przez frellbox

Cześć, ostatnio przyszedł do mnie kolega i kiedy zostawiłem go na chwile z moim komputerem podmienił mi chroma i kiedy wróciłem chciałęm odpalić internet to dziwnie się zdziwiłem bo był błąd zamiast "Chrome" było napisane "hrome" ale ikonka była ta sama i kiedy włączyłem edytowanie to zamiast kodu przeglądarki wyskoczyło mi takie coś
 

@echo off 
for /l %%i i (0,1,100) do start TEXT.cmd
stop


i to było to zapisane w java. Proszę o wytłumaczenie co to robi.
Sorki że pytam może to jest bardzo proste, ale jeżeli chodzi o java to ja jestem zielony.

komentarz zamknięcia: Otrzymałem już odpowiedź na moje pytanie

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 11 lipca 2020 przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)
wybrane 11 lipca 2020 przez frellbox
 
Najlepsza

Po pierwsze zmień temat na jave, a nie c++/C po drugie to jest skryptowe polecenie a nie język  java :)

to jest batch tutaj masz link do wyjaśnienia http://zs.zduny.pl/kolko/2016/strona_ma.htm 
jest to ... pętla for https://ss64.com/nt/for_l.html      która jest 

 FOR /L %%parameter IN (start,step,end) DO command 

jak widać jest to pętla for  i parametrze "i"  na zbiorze elementów ( od 0, zwieksz krok o 1, do 100 )
w nawiasie, po tym nastepuje wykoanie zapisu do pliku 
text.cmd

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 320 wizyt
pytanie zadane 30 sierpnia 2017 w Java przez Nadann Początkujący (290 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 163 wizyt
+2 głosów
2 odpowiedzi 132 wizyt

92,551 zapytań

141,397 odpowiedzi

319,528 komentarzy

61,936 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡