• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaki język programowania wybrać -> praca ,przyszłościowość, junior

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,059 wizyt
pytanie zadane 9 lipca 2020 w Inne języki przez Nickowy3456 Użytkownik (610 p.)

Zacznę od tego że chce pójść w kierunku programisty jako praca.Nie jestem totalnym początkującym,prawdzie mówiąc próbowałem,pisałem w każdym z popularniejszych języków, Java,C#,Python,HTML/CSS czy C++(najbardziej znam,poziom średnio-zaawansowany).Najlepiej mi się siedziało z wszystkich w C++,lecz wiadomo oferty pracy nie aż taka potężna jak inne wyżej wymienione.Teraz uczyłem się Javy,lecz coś mi w niej nie pasuje,no nie wiem :/

Bardzo mi zależy by wybrać język przyszłościowy,popularny,żywy oraz dobrze płatny i oczywiście junior i z tym rzeczy związane.Mam dylemat bo nie wiem co wybrać.Ogólnie to fajnie mi się pisało w C#,lecz mam wątpliwości co do pracy,liczba ofert na stanowisko .Net jest dość trochę,lecz na dzień dzisiejszy wygląda tak JavaScript >Java > Python > C#/.Net > C++.

Czytałem że Python jest bardzo dobrym wyborem jeśli chodzi o przyszłość,wiadomo robotyka + sztuczna inteligencja.Zaś Java króluje pod względem ofert pracy(nie licząc JS).Nie bardzo mnie kręcą języki internetowe.Bardzo lubię składnię C- podobną,czyli Java,C++ czy C#.Struktura programu Python tak średnio,niby łatwa,ale dla mnie trudna :D ,gdyby była C- podobna to czemu nie. Na koniec dodam że za niedługo kończę edukację i będzie trzeba podjąć się pracy,myślę by właśnie Juniora wybrać,może się uda,chyba ze źle myślę to mi wyjaśnijcie .Dylemat,gdyż to Informatyka i pnie ona w bardzo szybkim tempie do przodu i wszystko się zmienia,także trzeba dobry język wybrać,wiadomo.