• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Program do gier

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
454 wizyt
pytanie zadane 5 lipca 2020 w Systemy operacyjne, programy przez CruSSik Początkujący (440 p.)
Witam.

Mam 13 lat i poszukuję łatwego w opanowaniu programu (silniku)

do tworzenia gier 2d ( najlepiej pikselowych) ogólnie przygodowych jeśli kogoś to obchodzi.

Chcę aby w gre grać można było na telefonie Androidzie bo Ios'a nie mam :]

 

Obecnie używam AGS ale nie wiem czy można tam zapisywać na androida oraz nie do końca go pojmuję,

nie lubię zbytnio kodowania VB C# czy czegoś innego wolę gdy możliwość skryptu jest wbudowana w program ale poświecę się jak już.

i nie żeby to była gra na lewele czy jakoś mega rozwinięta tylko po prostu taka o.

 

PiS: Niech to będzie najlepiej program tylko do 2d i nie szablonowy wolę robić sam.

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 6 lipca 2020 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
wybrane 6 lipca 2020 przez CruSSik
 
Najlepsza
Unity sprawi ci dużo frajdy i.. naprawdę C# jest prosty.

Wiek nie ma znaczenia. Ja już w wieku 12 lat wypuściłem grę 2D w Unity (z przekręconą kamerą)

https://msmaciek.itch.io/avoider
komentarz 6 lipca 2020 przez CruSSik Początkujący (440 p.)
Ogółem nie chcę robić szablonowo więc unity odpada
komentarz 6 lipca 2020 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
komentarz 6 lipca 2020 przez CruSSik Początkujący (440 p.)
dzięki
+1 głos
odpowiedź 6 lipca 2020 przez _Pita_ Stary wyjadacz (11,410 p.)
Programów całkowicie nieszablonowych tak naprawdę nie ma i być nie może, ponieważ twórca takiego silnika musiałby zaprogramować praktycznie nieskończoną ilość funkcji i obiektów. Dlatego właśnie firmy, które chcą mieć aż tak "wolne ręce" tworzą własne silniki, posiadające wybrane przez tę firmę funkcjonalności, które im się przydadzą...

Korzystając z okazji mogę chyba zaproponować silnik Unreal Engine.
komentarz 6 lipca 2020 przez CruSSik Początkujący (440 p.)
a jakiś mało zaawansowany
komentarz 6 lipca 2020 przez _Pita_ Stary wyjadacz (11,410 p.)
Chcesz nieograniczony i mało zaawansowany silnik?

Nie znam się, ale w moim odczuciu to oksymoron....
komentarz 6 lipca 2020 przez CruSSik Początkujący (440 p.)
nieograniczony? chcę tylko program do robienia gier 2d aby zrobić grę na telefon i żeby był mało zaawansowany szablonów najwyżwej nie użyje a stworzę własne assety
komentarz 6 lipca 2020 przez _Pita_ Stary wyjadacz (11,410 p.)
Błędnie interpretuję szablonowość silnika jako jego ograniczenie?

Mam na myśli szablonowość jako podobieństwo pod pewnymi względami wszystkich gier zrobionych w tym silniku
komentarz 6 lipca 2020 przez CruSSik Początkujący (440 p.)
Mi chodzi o szablony jak np masz w unity czyi asset store
komentarz 6 lipca 2020 przez KamQiX Dyskutant (9,090 p.)
Ale w Unity nie musisz korzystać z gotowych assetów. Możesz robić swoje (nie wiem czy dobrze zrozumiałem).
komentarz 6 lipca 2020 przez CruSSik Początkujący (440 p.)
jednak unity nie pojmuję

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 616 wizyt
pytanie zadane 28 stycznia 2021 w C i C++ przez Furllen Nowicjusz (200 p.)
+1 głos
2 odpowiedzi 544 wizyt
pytanie zadane 12 sierpnia 2021 w Inne języki przez Tajniakkk Użytkownik (660 p.)
+1 głos
0 odpowiedzi 333 wizyt

93,024 zapytań

141,986 odpowiedzi

321,290 komentarzy

62,371 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać tom 2 książki "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - będzie to około 650 stron wiedzy o ITsec (17 rozdziałów, 14 autorów, kolorowy druk).

Planowana premiera: 30.09.2024, zaś planowana wysyłka nastąpi w drugim tygodniu października 2024.

Warto preorderować, tym bardziej, iż mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy dodatkowe 15% zniżki! Dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za kod dla naszej Społeczności!

...