• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problem z PycCharmem

Object Storage Arubacloud
0 głosów
204 wizyt
pytanie zadane 2 lipca 2020 w C i C++ przez HGH Początkujący (430 p.)
Witam.
Mam problem z PyCharmem mianowicie kiedy próbuje odpalić program wyskakuję bład gdzie pisze:

File 'D:\PythonProjekt\venv\dna.py' already exists.

O co chodzi?
Proszę o pomoc bo jestem nowy w temacie.
Pozdraiwam

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 2 lipca 2020 przez tonn204 Mądrala (7,440 p.)
Z błędu wynika, że już masz dwa takie same pliki i pewnie przez to nie możesz odpalić programu (  already exists - już istnieje). Zobacz w podanej w błędzie lokalizacji ( D:\PythonProjekt\venv\ ) czy masz plik o takiej samej nazwie. Zmień ją albo go usuń ten plik i to powinno załatwić sprawę. Swoją drogą wszystko pisze w treści błędu :P, także na przyszłość polecam najpierw ją przeczytać, a jak nie umiesz na tyle angielskiego to wklej do tłumacza (pamiętaj, że angielski jest najważniejszym językiem w informatyce i jeżeli chcesz się jej uczyć musisz go umieć). Wiem jak to jest kiedyś też zaczynałem i miałem takie problemy :D.

PS. Jak na forum wybierzesz kategorię programowanie to możesz jeszcze wybrać język, czyli w tym przypadku python.
komentarz 2 lipca 2020 przez HGH Początkujący (430 p.)
Angielski nie jest problemem w moim przypadku.

Ale własnie nie wiem gdzie mogłbym mieć ten drugi plik który rzekomo juz exists, nawet jeśli teraz utworze nowy plik wyskakuje ten sam błąd. Szukam w podanym folderze tak jak mowisz ale nic w tym venv nie ma takiego.

O co tu chodzi? kilka dni przygod z programowaniem i juz problem ;)
komentarz 2 lipca 2020 przez tonn204 Mądrala (7,440 p.)