• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Z jakiej technologi skorzystać przy tworzeniu aplikacji?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
294 wizyt
pytanie zadane 28 czerwca 2020 w Inne języki przez bartekr90 Nowicjusz (150 p.)
Cześć,

na wstępie zaznaczam, że nie mam doświadczenia w kodowaniu, ale chcę to zmienić :). Z tego co zauważyłem, to osoby na tym forum dobrze znają się na rzeczy, więc może ktoś mi pomoże, a mój problem jest następujący. W pracy muszę przepisywać dane ze strony do programu i pomyślałem, że fajnie było by mieć aplikację, która robiła by to za mnie. Jakie technologie pozwolą mi napisać taki program, który pobierze dane ze strony i wprowadzi je do programu do fakturowania? Czego powinienem się nauczyć, by przygotować sobie taką aplikację?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 28 czerwca 2020 przez VBService Ekspert (252,780 p.)
edycja 28 czerwca 2020 przez VBService

Ja proponuje:

  1. Python i bibliotekę Panda.
    The easiest way to grab data out of a web page in Python
    Pandas: powerful Python data analysis toolkit Release 1.0.5 [ pdf ]
    What is Pandas? Why and How to Use Pandas in Python [ yt ]
  2. PHP - Grab content from another website daily
    Client URL Library [ cURL ]
    PHP Tutorials: Show Recent Twitter Tweets using cURL [ yt ]
    PHP: fsockopen - Manual

  3. Czasem wystarczy hta, javascript (jQuery, ajax), vbscript
    Get JSON data from external URL

    <iframe src="http://www.w3schools.com/" scrolling="no"></iframe>
    
  4. C# i kontrolka WebBroswer wink


 

1
komentarz 29 czerwca 2020 przez Milesq Nałogowiec (32,020 p.)
PHP bym odzrzucił z tej listy i skupił się na pythonie ewentualnie C#
0 głosów
odpowiedź 29 czerwca 2020 przez Paweł Nąckiewicz Nałogowiec (48,990 p.)

A może Selenium + jakikolwiek język?

0 głosów