• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Portfolio ocena

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
881 wizyt
pytanie zadane 20 czerwca 2020 w HTML i CSS przez malvator Użytkownik (720 p.)

Witam,

Postanowiłem się poprawić i zbudować nowe portfolio (ostatnio tutaj dałem poprzednie do oceny).

Chciałbym Was prosić o ocenę ogólną strony i czy jest sens ją publikować, dodam że nie mam doświadczenia komercyjnego i jestem początkujący (bardzo chcę to zmienić).

Tutaj strona: https://maciej790.github.io

Z góry dziękuję za każdą konstruktywną krytykę

pozdrawiam.

1
komentarz 21 czerwca 2020 przez Wiciorny Ekspert (269,120 p.)
czy robiłeś to sam? Bo generalnie identyczne widziałem na tutorialu :D
1
komentarz 21 czerwca 2020 przez malvator Użytkownik (720 p.)
Wszystko robiłem sam, z głowy

A o jaki tutorial chodzi jeśli można wiedzieć?
1
komentarz 21 czerwca 2020 przez Wiciorny Ekspert (269,120 p.)
a tak pytam bo jak się bawiłem visualką to mam identyczne portfolio z tutoriala :D na youtube kriopka w kropke, nawet jak zaglądałem do kodu.
komentarz 1 lipca 2020 przez Aqua 4 Gaduła (3,220 p.)
Podasz (tak z ciekawości) link do tutoriala?

11 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 21 czerwca 2020 przez Dani3l Bywalec (2,160 p.)