• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ocena pierwszej strony portfolio

Object Storage Arubacloud
+5 głosów
468 wizyt
pytanie zadane 14 czerwca 2020 w HTML i CSS przez malvator Użytkownik (720 p.)

Witam,

Właśnie skończyłem pisać swoją pierwszą stronę portfolio.

Jest ona bardzo mała ale właśnie mi o to chodziło - krótko i na temat.

Jestem początkującym webmasterem, jeszcze nie mam pracy i bardzo chciałbym ją mieć.

Proszę Was o szczerą ocenę strony pod każdym względem oraz czy się kwalifikuje do publikacji w internecie ?

No i jeszcze czy mam jakieś szanse na pracę lub zlecenia ?

Strona: https://maciej790.github.io

Z góry dziękuję za każdą konstruktywną krytykę.

Pozdrawiam

komentarz 14 czerwca 2020 przez Mateusz Bartczak Użytkownik (610 p.)
w umiejętnościach ta strzałka skacząca zmusza aby skupić się aby w nią trafić, lepiej jakby po prostu stała w miejscu, nie zawsze wyświetlają się te napisy: umiejętności itp. ale poza tym to wszystko jest bardzo ładnie skonstruowane :)
1
komentarz 14 czerwca 2020 przez VBService Ekspert (253,100 p.)
edycja 14 czerwca 2020 przez VBService

No ta strzałka w umiejętnościach ta animacja denerwuje.

Zrób ją wolniejszą, albo niech co 2-3 sekundy zrobi tylko taki efekt np.:  jquery "shake",  jquery"bounce" (coś hej tu jestem wink zwróc na Mnie uwagę)

albo po 2-3 sekundach zmieni kolor paletą kolor, taki rainbow i wróci do kolou bazowego

albo efekt starego neonu: animacja neon

No i przyciski na dolnej belce menu mrugają i sie rozjerzdzaja po wskazaniu myszka.
Zrobiłem nagranie: .:.:. YT .:.:. , ustaw płynne zmiany coś w stylu fadeIn, fadeOut gdy hover
i może na sztywno width dla obiektów w belce a margin lewy i prawy auto.

Reszta super yes

komentarz 16 czerwca 2020 przez Michał Gibas Pasjonat (19,610 p.)