• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

formularz kontaktowy wykorzystując do tego JavaScript

Mały hosting, OGROMNE możliwości
0 głosów
527 wizyt
pytanie zadane 12 czerwca 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Moziu Początkujący (390 p.)
Hej,wie ktoś gdzie szukać wzorów do stworzenia formularza kontaktowego w JS? Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o javascript a mam do pracy kontrolnej zadanie z uzyciem tego jezyka mimo że w ogóle tego nie omawialiśmy ;/

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 12 czerwca 2020 przez Landu Stary wyjadacz (11,880 p.)
Zależy czego potrzebujesz w zadaniu. Prawdziwy formularz kontaktowy wymaga serwera mailowego.
komentarz 12 czerwca 2020 przez Moziu Początkujący (390 p.)

ogólnie mam problem z dwoma ostatnimi zadaniami projektu,mianowicie tak to brzmi :

1. Użyj kaskadowego arkusza stylów CSS jako zewnętrznego pliku dla wszystkich stron.
  2. Na stronie trzeciej utwórz formularz kontaktowy wykorzystując do tego JavaScript
komentarz 12 czerwca 2020 przez Landu Stary wyjadacz (11,880 p.)
Jak dla mnie to polecenie jest trochę niejasne, ale tak to już bywa z tymi zadaniami ze szkoły...

Ogólnie to nawet nie wiem co mam ci poradzić, bo trudno określić co nauczyciel miał na myśli mówiąc "formularz kontaktowy". Takie formularze zazwyczaj przesyłają dane dalej do serwera, a nie wiem co niby taki formularz miał zrobić w twoim przypadku. Można pobrać dane z pól kontaktowych ale nie mam pojęcia co by dalej z nimi faktycznie zrobić.

Bez jakiejkolwiek znajomości języków skryptowych nie napiszesz tego zadania. Trzeba mieć chociaż najmniejsze pojęcie o programowaniu. Jak podrzucisz więcej informacji to mogę ci to nawet napisać, to jest 5min.
komentarz 12 czerwca 2020 przez Moziu Początkujący (390 p.)