• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wybór laptopa.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
317 wizyt
pytanie zadane 8 czerwca 2020 w Sprzęt komputerowy przez icytower Bywalec (2,110 p.)
Siemka,

szukam laptopa używanego i nie wiem jaki wybrać. zupełnie nie znam się na lapkach więc nie wiem ile powinienem przeznaczyć pieniędzy na coś co będzie spełniać moje wymagania. Ma obsługiwać przynajmniej 16gb ramu, używany będzie głównie do pracy ale czasami do grania, więc miło by było gdyby miał dedykowaną grafikę lub thunderbolt żeby podłączyć eGPU. Przyzwyczaiłem się do thinkpadów więc slot na stację dokującą jest absolutnie konieczny. Procesora nie mam wybranego modelu ale chcę kupić z zapasem żeby nie musieć wymieniać komputera przez najbliższe kilka lat. Na co jeszcze zwrócić uwagę, jakie modele w ogóle rozpatrywać i na jakie koszty się przygotować?

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 8 czerwca 2020 przez lapa19904 Stary wyjadacz (11,560 p.)
Czytając twoje oczekiwania myślę że lepiej żebyś kupił nowy laptop. Nie napisałeś też ile $ chcesz przeznaczyć.

Osobiście nigdy nie kupił używanego laptopa od osoby prywatnej, jeśli już to od firmy która handluje poleasingowym sprzętem z serwisem/gwarancją chociaż na kilka miesięcy. Koniecznie z nowym dyskiem.
komentarz 8 czerwca 2020 przez icytower Bywalec (2,110 p.)
nie wiem ile będzie kosztować sprzęt spełniający moje wymagania dlatego nie napisałem ile chcę wydać. jakie modele byś polecił?
komentarz 8 czerwca 2020 przez lapa19904 Stary wyjadacz (11,560 p.)
edycja 8 czerwca 2020 przez lapa19904