• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

AI w game devie

42 Warsaw Coding Academy
0 głosów
141 wizyt
pytanie zadane 29 maja 2020 w Python przez bbbbbbbb Użytkownik (950 p.)
Siemka, czy ktoś z forumowiczów pracuje w game devie? chodzi mi o to że interesuje mnie sztuczna inteligencja w grach, czy można napisać model QL na przykład w pytorch i zaimplementować go do jakiegoś silnika choćby unity czy unreal engine? kiedyś widziałem że tenforflow można zaimplementować w unity. Czy takie rozwiązanie ma w ogóle sens? czy SI w danej grze implementuje się w języku programowania w którym pisze się grę? większość gier AAA pisze się w C++ ale pytorch można też implementować w C++ więc czy można to jakoś połączyć czy takie sztuczne inteligencje pisze się zupełnie inaczej niz te "klasyczne"? W mojej opinii nie ma chyba aż takiej różnicy bo też potrzeba danych z tym że w grze trzeba dodawać także odpowiednie "otoczki" do tego systemu.
komentarz 30 maja 2020 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 908 wizyt
+3 głosów
2 odpowiedzi 471 wizyt
pytanie zadane 20 czerwca 2018 w Offtop przez Hiskiel Pasjonat (22,830 p.)
0 głosów
4 odpowiedzi 555 wizyt
pytanie zadane 9 stycznia 2017 w Offtop przez Pajdas Mądrala (5,930 p.)

93,382 zapytań

142,382 odpowiedzi

322,539 komentarzy

62,741 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...