• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ładowanie zdjęć

Aruba Cloud VPS - 50% taniej przez 3 miesiące!
0 głosów
168 wizyt
pytanie zadane 26 maja 2020 w JavaScript przez susanel Nowicjusz (160 p.)
zmienione kategorie 26 maja 2020 przez ScriptyChris

Cześć!

Mam pewien problem natury wizualnej:

Stworzyłam grę - memory. Po kliknięciu na kartę memory odkrywa się ona. 

Wszystko działa sprawnie oprócz małego niuansu - karta nagle znika (widać tło) i pojawia się. Po ponownym odkryciu tej samej karty, ładnie się odkrywa. Podobnie mam z muzyką - nie działa przy 1 grze, podczas 2 rozgrywki uruchamia się poprawnie.

Czy ktos wie jak to naprawić?

https://susanel92.github.io/harry-potter-memory-game/

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 27 maja 2020 przez niezalogowany

Obrazki: Problem polega na tym, że tło ściągasz dopiero w momencie kliknięcia. Musisz pobrać grafiki odpowiednio wcześniej. Jest na to kilka sposobów -> https://stackoverflow.com/a/14390213/7218066 (btw, zmień rozszerzenie na .jpg i przepuść to wszystko przez jakiś https://tinypng.com/ - rozmiar plików zmniejszy się kilkukrotnie)

Muzyka: U mnie działa (Chrome 81, Win 10)

+1 głos
odpowiedź 27 maja 2020 przez Greeenone Pasjonat (16,100 p.)
Niestety nie mam laptopa przy sobie aby sprawdzic ale z opisu wnioskuje, ze obrazki/assety pobieraja sie w trakcie gry. Powinien byc jakis preloader ktory znika gdy wszystkie obrazki/assety zostana pobrane. Podobnie pewnie jest z muzyka. Pobiera sie on w trakcie pierwszej rozgrywki i po odpaleniu drugiej zaczyna grac
0 głosów
odpowiedź 27 maja 2020 przez Greeenone Pasjonat (16,100 p.)

Teraz sprawdziłem co do dźwięku. Problem polega na tym, że skrypt odpala muzykę przed interakcją użytkownika ze stroną i jest ona blokowana (Zaoszczędzenie transferu, zablokowanie muzyki w otwartych kartach etc), Zostało to wprowadzone nie dawno. 

https://developers.google.com/web/updates/2017/09/autoplay-policy-changes

main.js:32 Uncaught (in promise) DOMException: play() failed because the user didn't interact with the document first. https://goo.gl/xX8pDD

 

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 223 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 1,190 wizyt
pytanie zadane 24 lipca 2018 w JavaScript przez WrdSaint Nowicjusz (120 p.)
+1 głos
0 odpowiedzi 184 wizyt
pytanie zadane 21 maja 2021 w JavaScript przez Author[] Gaduła (3,130 p.)

93,164 zapytań

142,176 odpowiedzi

321,938 komentarzy

62,493 pasjonatów

Advent of Code 2024

Top 15 użytkowników

  1. 688p. - dia-Chann
  2. 676p. - CC PL
  3. 675p. - Łukasz Piwowar
  4. 664p. - Marcin Putra
  5. 662p. - Łukasz Eckert
  6. 649p. - Michal Drewniak
  7. 641p. - rucin93
  8. 641p. - rafalszastok
  9. 629p. - Piotr Aleksandrowicz
  10. 629p. - Adrian Wieprzkowicz
  11. 621p. - Dawid128
  12. 611p. - ksalekk
  13. 606p. - Mariusz Fornal
  14. 602p. - Michał Telesz
  15. 597p. - Hubert Chęciński
Szczegóły i pełne wyniki

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 1 Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać dwa tomy książek o ITsec pt. "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy aż 15% zniżki! Dziękujemy ekipie Sekuraka za fajny rabat dla naszej Społeczności!

...