• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak wyglądają studia na kierunku matematyka.

Object Storage Arubacloud
+3 głosów
772 wizyt
pytanie zadane 20 maja 2020 w Matematyka, fizyka, logika przez Encet Początkujący (430 p.)
Witam,

Wiem że na tym forum jest wiele osób sudiującychy matematykę, a ja jestem ciekaw jak to wygląda na konkretnych uczelniach czy zajęciach. Jak sobie dajecie radę z nauką i na ile zajęcia wam w tym pomagają? Wiem że nie zawsze ilość przekazywanej wiedzy jest adekwatna do wymagań z danego przedmiotu.

Szczególnie zależy mi dowiedzieć się jak to wygląda na uniwersytecie, UJ, UW UAM ale każda odpowiedź będzie mile widziana.

Dla jasności, niecnie tu czyiś tłumaczeń że studia są bez sensu i to strata czasu. A i warto dodać że studiuję 3 rok Mechanikę i Budowę Maszyn na politechnice więc coś już o studiowaniu wiem.

Z góry dziękuję

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 19 kwietnia 2021 przez J0ker Pasjonat (15,400 p.)
O, cześć.

Dopiero teraz to czytam, kończę w tym semestrze magisterską matematykę na UW.

Dla mnie moje studia były trudne przez pierwsze 2 lata licencjatu, bo przyzwyczaiłem się przez 12 lat szkoły że wystarczy słuchać na lekcjach by mieć same piątki i szóstki i być najlepszym w szkole. Tutaj już tak nie było.

Jeśli chcesz iść na matematykę tylko po to, żeby pochwalić się "mądrym" dyplomem to nie warto. Podobnie nie warto jeśli chcesz być nauczycielem. W obu przypadkach nieadekwatna ilość pracy w stosunku do celu.