• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

System nie chce się uruchomić

Object Storage Arubacloud
0 głosów
75 wizyt
pytanie zadane 19 maja 2020 w Systemy operacyjne, programy przez karmelowy94 Nowicjusz (120 p.)
Cześć,

Na wstępie napisze ze jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o problem który mnie napotkał. Podczas przeglądania internetu zaciął mi się laptop i wyskoczył mi bluescreen z błędem o nazwie kernel data inpage error i po tym gdy włączam laptopa pokazuje mi się jego nazwa (Asus) bez kółeczka ładowania, następnie po jakimś czasie pojawia się przygotowanie automatycznej naprawy, choć nie zawsze bo czasami i bez tego. Następnie nic się nie dzieje tylko wyskakuje czarny ekran i tyle. Jestem bezradny w tej sprawie, liczę na jakąś pomoc, nawet małą, bo nie chce stracić danych, które mam na laptopie a nie zrobiłem żadnej kopii zapasowej.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 19 maja 2020 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)

kernel data inpage error

Internety mówią, że to błąd związany najczęściej z RAM-em. Przepuść ją przez jakiegoś memtesta. Możesz też wyjąć RAM ze slotów i ponownie wsadzić (czasami to pomaga).

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 106 wizyt
pytanie zadane 15 kwietnia 2020 w Systemy operacyjne, programy przez mikolaj_c Początkujący (290 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 95 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 316 wizyt

92,567 zapytań

141,420 odpowiedzi

319,616 komentarzy

61,953 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka