• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Skradziony telefon

Object Storage Arubacloud
0 głosów
296 wizyt
pytanie zadane 17 maja 2020 w Bezpieczeństwo, hacking przez XYZz11 Nowicjusz (150 p.)
witam, mam problem ponieważ kilka dni temu ukradli mi telefon, miałam na nim wszystko, zdjęcia hasła, również wiele prywatnych rzeczy o sobie. Nie znam się na tym i nie bardzo wiedziałam co robić, zadzwoniłam i zablokowałam moje konto bankowe, wyczytałam w internecie ze powinnam zablokować karte sim, zrobiłam to, poszłam do salonu i powiedziałam pani ze chciałabym zablokować karte sim i zrobić coś aby złodziej nie miał dostępnych do rzeczy w moim telefonie, zdjęć, haseł, kont itp. Pani zablokowała mi karte sim i powiedziała ze złodziej nie ma możliwości teraz przeglądania rzeczy znajdujących sie na nim, żę złodziej bedzie miał tylko sam pusty telefon. Wyczytalam dziś jednak ze zablokowana karta sim chroni tylko i wyłącznie przed naliczeniem opłat. jak to jest czy osoba  pracująca w danej sieci ma możliwość zrobienia czegoś aby złodziej nie miał możliwości przeglądać zasobów mojego telefonu? jakoś go zablokować czy cos? Nie zgłosiłam sprawy na policje bo sam telefon jest stary i w sumie widze nikłe szanse na odnalezienie go. na telefonie miałam blokade ekranu jednak boje się ze ktoś mógł ja złamać. Czy są jakieś szanse żęby nie wiem, zablokować jakoś mój telefon aby złodziej nie miał dostępów do rzeczy znajdujacych się w nim ?
komentarz 17 maja 2020 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)

@Chess, Oczywiście masz rację, ale czy jako potencjalny złodziej interesował byś się danymi przypadkowej osoby? Gdzie autorka pytania zabezpieczyła już samą kartę, oraz konto bankowe, jedyne co jej zostało to pozmieniać wszędzie hasła. 

komentarz 17 maja 2020 przez Chess Szeryf (76,710 p.)