• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Brak dostepnych wysokich rozdzielczości

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
929 wizyt
pytanie zadane 13 maja 2020 w Sprzęt komputerowy przez buumk Nowicjusz (140 p.)
Witam,

jestem trochę zielony w tym temacie dlatego proszę o pomoc. Mam komputer z monitorem 27 cali z rozdzielczością 2540 x 1440, teraz dołączyłem telewizor 50 cali z max rozdzielczością 3840 x 2160 jednak nie mogę ustawić większej rozdzielczości niż 1980 x 1080. Karta graficzna powinna obsłużyć trzy takie telewizory. Dodam, że telewizor podłączony jest z pomocą kabla HDMI z przejściówką na displayport do karty. Kabel HDMI daje ograniczenie?
komentarz 13 maja 2020 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)
Czy na monitorze wyświetla się obraz w rozdzielczości 2540x1440, czy też "tylko" FullHD? Czy zainstalowałeś sterowniki do karty graficznej?
komentarz 13 maja 2020 przez buumk Nowicjusz (140 p.)
przeniesione 13 maja 2020 przez ScriptyChris

instalowałem sterowniki, na monitorze wyswietla w 2540 x 1440. 
Wrzucam dwa screeny z menu nvidia, może to bardziej rozjaśni sytuacje. W przypadku monitora mam opcje wyboru rozdzielczości ULTRA HD i PC dla opcji PC mam dostępne wszystkie rozdzielczości, w przypadku telewizora nie mam opcji wyboru rozdzielczości w trybie PC. Może trzeba coś zrobić, żeby czytał ten telewizor z wejścia HDMI1 jako PC? ( w menu samego telewizora mam włączone HDMI1 jako PC)  

komentarz 13 maja 2020 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)

Może spróbuj ustawić "własną rozdzielczość" dla TV.

Czy jeśli podepniesz sam TV, to też nie masz dostępnej jego pełnej rozdzielczości?

komentarz 13 maja 2020 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)