• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Builder - C++

Object Storage Arubacloud
0 głosów
458 wizyt
pytanie zadane 11 maja 2020 w Systemy operacyjne, programy przez _Kuba_ Początkujący (250 p.)
Mam pytanie. Obecnie jestem na 7 odcinku podejścia obektowego w kursie Mirosława Zelenta.

Używa on tam programu C++ Builder 6. Jest już on dosyć przestarzały i zastanawiałem się nad jakimś innym.

Znalazłem QT creator, lecz jest on bodajże płatny. Co sądzicie o Visual Studio od Microsoftu? Jestem bardzo początkujący jeśli chodzi o obiektówkę i nie wiem czy nie jest to zbyt profesjonalny program.

Może jeszcze coś innego?
komentarz 11 maja 2020 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
Pobierz nowszą wersję C++ Buildera. Z tego co pamiętam QT miało 30 dniowy trail.
komentarz 11 maja 2020 przez _Kuba_ Początkujący (250 p.)
Tylko, że chciałbym pobawić się trochę dłużej niż 30 dni :/ Więc szukam czegoś co nie ma okresu próbnego
komentarz 11 maja 2020 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
Potrzebujesz programu w którym przeciągasz elementy?

Może poszukaj jakiejś biblioteki graficznej i tam "pisz interfejs"
komentarz 11 maja 2020 przez _Kuba_ Początkujący (250 p.)
Chyba jak przeciągasz elementy to najlepsze na początek. Jak napisałem, dopiero się uczę, więc nie wiem co powinienem wybrać.
komentarz 12 maja 2020 przez Asertywny Mądrala (5,430 p.)
Właśnie dlatego, że się uczysz, lepiej na początku nie przeciągać tylko klepać. Później nikomu już się nie chce:P

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 12 maja 2020 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)

Znalazłem QT creator, lecz jest on bodajże płatny

Sam program jest darmowy. Biblioteka Qt jest na dwóch licencjach: komercyjnej i LGPL. Sprawdź, czy Ci pasuje taki układ.

Co sądzicie o Visual Studio od Microsoftu? Jestem bardzo początkujący jeśli chodzi o obiektówkę i nie wiem czy nie jest to zbyt profesjonalny program.