• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Temat pracy inżynierskiej - Front-End

Cloud VPS
0 głosów
2,193 wizyt
pytanie zadane 10 maja 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez marsoonn Początkujący (460 p.)
Siemka

Mam do Was pytanko jestem na 3 roku informatyki i niestety lub stery dopiero teraz poczułem że c/c++/Java to nie moje klimaty, od niedawna uczę się w kierunku frontendu i mam do Was pytanie

Jaki temat pracy inżynierskiej związany z frontendem wybralibyście na moim miejscu? Naprawdę bardzo nie chce wchodzić już w c++/Java

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 10 maja 2020 przez Paweł Nąckiewicz Nałogowiec (48,990 p.)
Jestem na magisterce i mam porównanie vue, reacta oraz angulara. Jakbym był jednak na inżynierce to wybrałbym temat związany z budowaniem aplikacji webowych przy wykorzystaniu jednej z ww technologi.
komentarz 10 maja 2020 przez Aisekai Nałogowiec (42,190 p.)
W sumie fajny pomysł na pracę magisterską, może też skorzystam kiedyś :D
komentarz 10 maja 2020 przez marsoonn Początkujący (460 p.)

@pawi125 co można ciekawego stworzyć za pomocą html/css, js, bootstrapa, reactjs  co by można podciągnąć pod temat pracy inżynierskiej ?

komentarz 11 maja 2020 przez Paweł Nąckiewicz Nałogowiec (48,990 p.)
Za pomocą ww stacku możesz stworzyć jakikolwiek projekt webowy i go opisać. Możesz zrobić mini rezerwację miejsc w kinie lub jakiś serwis samochodowy... generalnie co chcesz. Później opisujesz implementacje składnie etc i powinno wystarczyć. Wykorzystaj do tego reduxa, i18n, jakieś hooki i już masz trochę do opisywania
komentarz 11 maja 2020 przez Aisekai Nałogowiec (42,190 p.)