• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

[Wordpress] Jak usunąć nazwę strony z banera?

0 głosów
1,284 wizyt
pytanie zadane 5 maja 2020 w HTML i CSS przez Patryk_MW Nowicjusz (120 p.)

Modyfikuję obecnie motyw "Highlight" dla mojej nowej strony internetowej opartej na Wordpressie. W motywie tym automatycznie wgrany jest baner wyświetlany pod menu. Można to nawet zrobić, aby ładnie wyglądało, ale jest jeden problem - na banerze tym widnieje nazwa mojej strony. Jest to zwykły napis bez możliwości edycji i wygląda po prostu mało elegancko. Chciałbym się tego napisu pozbyć, tylko niestety jestem zielony w tych sprawach i proszę Was o pomoc. Jeśli jest tutaj ktoś, kto wie jak się tego napisu pozbyć to będę wdzięczny za odzew.

http://centrumwywiadow.pl/

PS. W personalizacji na wordpressie dostępna jest tylko opcja: "Pokaz podtytuł (opis blogu)". Wówczas po kliknięciu, oprócz nazwy strony, na banerze pojawia się także jej opis.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 6 maja 2020 przez frostify Mądrala (5,640 p.)

Przywróć kod, który usunąłeś:

<h1 class="hero-title">
           <?php echo mesmerize_title(); ?>
       </h1>

W miejscu z którego go usunąłeś.

Najlepiej takie rzeczy nadpisywać przez child theme, edytowanie oryginalnego pliku używanego motywu to zła praktyka, gdyż przy aktualizacji motywu (nawet jeśli wyłączysz automatyczne aktualizacje, przypadkiem może i tak się zaktualizować) wszystkie zmiany zostaną nadpisane, czyli usunięte.

Jeżeli chcesz zachować tytuły pozostałych stron, a usunąć tytuł tylko z głównej strony, możesz to zrobić inaczej.

Strona główna ma przypisaną klasę do <body> o nazwie home.

Dodaj ten kod do swojego pliku css (jeżeli nie wiesz, jak edytować plik css, to napisz):

.home .hero-title {
display: none
}