• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

drukarka i router

Object Storage Arubacloud
0 głosów
82 wizyt
pytanie zadane 2 maja 2020 w Sieci komputerowe, internet przez Andrzej84 Nowicjusz (120 p.)
Witam.

Od razu zacznę o co mi chodzi.

Mam laptop Samsung, router d-link DWR-921, drukarka Brother J315W.

Jak mam internet to jest fajnie i tyle ale jak trzeba coś wydrukować to muszę rozłączyć się z routerem i połączyć z drukarką i nie trwa to szybko a potem znowu rozłączyć drukarkę i połączyć z routerem żeby był internet.

Drukarka stoi w innym pokoju niż router.

Nie da się tego jakoś zrobić aby ściągnąć plik z internetu i bez przełączania wydrukować ?

Jestem zielony w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość :)

Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi i Pozdrawiam.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 456 wizyt
pytanie zadane 7 kwietnia 2017 w Sieci komputerowe, internet przez lukas$ Gaduła (3,390 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 66 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 236 wizyt
pytanie zadane 20 października 2017 w Sieci komputerowe, internet przez Extended Nowicjusz (120 p.)

92,541 zapytań

141,383 odpowiedzi

319,482 komentarzy

61,929 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka