• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Egzamin zawodowy EE .08

Object Storage Arubacloud
0 głosów
848 wizyt
pytanie zadane 26 kwietnia 2020 w Egzaminy zawodowe przez Nowicjusz13 Użytkownik (570 p.)
Witam mam takie pytanko jestem uczniem 3 klasy technikum na kierunku technik informatyk i w tym roku szkolnym mam pisać Egzamin EE.08. Kilka dni temu zostały podane daty egzaminów i podano dwie daty pierwsza Formuła 2017 od 22 czerwca i druga Formuła 2019 od  17 sierpnia. Wie ktoś może do której z tych grup należę bo niestety nawet nasz nauczyciel nie potrafi nam dać odpowiedzi na to pytanie :(

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 kwietnia 2020 przez jakub.parlej Obywatel (1,390 p.)
Skoro jesteś w 3 klasie to znaczy, że masz podstawę programową 2017.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,053 wizyt
pytanie zadane 4 listopada 2020 w Egzaminy zawodowe przez Michal666_ Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 1,036 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 1,506 wizyt
pytanie zadane 6 października 2019 w Egzaminy zawodowe przez ArcherID Nowicjusz (140 p.)

92,570 zapytań

141,422 odpowiedzi

319,643 komentarzy

61,958 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka