Notebook *zeszyt = new Notebook("zeszyt");
Przede wszystkim trzeba zacząć od biblioteki (plik z końcówką .h)
#ifndef NOTEBOOK_H
#define NOTEBOOK_H
#include<iostream>
using namespace std;
class Notebook
{
string nazwa;
public:
Notebook (string nazwa) //konstruktor
~Notebook() //destruktor
void add(Notebook *not);
void print();
};
#endif
To ci podpowiem na początek. Od tego musisz zrobić klasy, które dziedziczą z Notebook. Bo tak sugeruje ten fragment
Z klasy Notebook wyprowadź klasy PagesLine oraz PagesFloe
Tutaj masz przykłady LINK
I masz dwa wyjścia albo zrobić kolejny plik w projekcie z końcówką .cpp, gdzie rozpiszesz wszystkie funkcje i co mają robić albo możesz to zrobić w bibliotece. Czyli po kolei
• Konstruktor przyjmujący nazwę zeszytu.
Jeśli robisz to w drugim pliku ( .cpp), to musisz załączyć koniecznie bibliotekę!
#include"notebook.h" //*gdzie notebook to nazwa jaką nadasz plikowi .h"
Notebook::Notebook(string nazwa)
{
this-> nazwa = nazwa; //konstruktor przyjmujący nazwę zeszytu
}
itd. To nie są trudne rzeczy. Spróbuj dalej sam.
I koniecznie załącz też bibliotekę do maina! ( #include "notebook.h" *gdzie bib to nazwa jaką nadasz plikowi .h")