• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kolumna wysoka na całą widoczną przestrzeń - Bootstrap

Object Storage Arubacloud
0 głosów
137 wizyt
pytanie zadane 6 kwietnia 2020 w HTML i CSS przez terianmt2 Nowicjusz (230 p.)

Cześć! Najpierw zaznaczę, że w Bootstrapie jestem mocno początkujący i nie wszystko jest dla mnie zrozumiałe.

Tworzę projekt strony, który będzie używany tylko prze zemnie na PC dlatego nie uwzględniam innych rozdzielczości podczas projektowania.

Powiedzmy, że mam okno przeglądarki i chcę aby niezależnie od tego jak długi i szeroki jest monitor kolumny zawsze układały się jak na 1 zdjęciu.

Nie wiem jak mam sobie poradzić z tym, aby wysokość zielonej kolumny zawsze rozciągała się na całą dostępną przestrzeń niezależnie od tego co się w niej znajduje. A jeśli znajduje się więcej niż widzialna przestrzeń to powinien się pojawić pionowy scroll.

Czy jest ktoś w stanie mnie nakierować w jaki sposób takie coś uzyskać?

Jeśli jest coś zbyt chaotycznie napisane to postaram się jakoś lepiej to z wizualizować i opisać

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 6 kwietnia 2020 przez Wajstachy Użytkownik (960 p.)
wybrane 6 kwietnia 2020 przez terianmt2
 
Najlepsza

body{

    height100vh; w tym miejscu vh czyli 100% wysokości monitora lub tu możesz podać wartości na sztywno daj znać czy o to ci chodziło

    overflowhidden;

}

Html

https://pastebin.com/N9rbuqmv

Css

https://pastebin.com/mRg0Ac8h

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 994 wizyt
pytanie zadane 29 lutego 2016 w HTML i CSS przez Dynamic Bywalec (2,910 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 190 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 2,743 wizyt
pytanie zadane 9 grudnia 2015 w HTML i CSS przez szmq Pasjonat (22,770 p.)

92,555 zapytań

141,402 odpowiedzi

319,540 komentarzy

61,938 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk