• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Stacjonarny płatny kurs programowania

Object Storage Arubacloud
0 głosów
457 wizyt
pytanie zadane 30 marca 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez lordcris Nowicjusz (120 p.)
edycja 30 marca 2020 przez lordcris
Witam wszystkich pasjonatów!

Myślę nad płatnym kursem programowania. I tu już zaczynają się schody. Jest tego całe mnóstwo w internecie. Mnie bardziej interesuje kurs stacjonarny weekendowy. Od zawsze komputery, oprogramowanie, kombinowanie w różny sposób przy komputerze mnie kręciło. Czytałem troszkę o programowaniu w C++ oraz Java. Bardziej do mnie przemówiła Java. Wiem, że przede wszystkim to samozaparcie i chęci są najważniejsze, ale nie jestem zbytnio typem samouka.. Dlatego też jestem zdecydowany zainwestować w siebie na przyszłość. Dlatego ważne dla mnie jest wybranie jakiejś fajnej szkoły do nauki programowania. Gdzieś, gdzie nie tylko zapłacę za kurs, ale też nauczę się czegoś co pozwoli mi iść do przodu jeśli chodzi o karierę, czy też rozwój moich zainteresowań. Jestem w stanie wyłożyć kilka tysięcy tylko boję się, że wybiorę nieodpowiednią szkołę.

Dlatego też moje pytanie brzmi. Czy skończył ktoś z Was jakąś szkołę programowania w Krakowie? Ma ktoś doświadczenie z czymś takim? Jak tak to czy polecacie taki tryb nauki? A może ktoś z Waszych znajomych gdzieś uczęszczał? Jak tak to gdzie? I jak wyglądała nauka?
komentarz 30 marca 2020 przez Paweł Nąckiewicz Nałogowiec (48,990 p.)
Napisałeś sam jakiś kawałek kodu?
komentarz 30 marca 2020 przez lordcris Nowicjusz (120 p.)
Tak. W C++ pisałem przynajmniej próbowałem jakieś przykłady pisać. Typu wpisz login hasło, podaj liczbę itp itd. W Javie również. Korzystałem z Codegym na telefonie. Więc jakieś pojęcie mam na ten temat.
1
komentarz 30 marca 2020 przez Paweł Nąckiewicz Nałogowiec (48,990 p.)