• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unreal Engine 4 zarabianie

42 Warsaw Coding Academy
0 głosów
1,121 wizyt
pytanie zadane 28 marca 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez JAGGET_PL Początkujący (320 p.)
Cześć

1.Mam pytanie odnośnie Unreal Engine 4, a mianowicie jak wygląda zarabianie na nim?

2.Co powinienem o tym widzieć np. o późniejszych problemach itp.?

3.Czy może lepszym wyborem byłoby Unity 5?

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 28 marca 2020 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
wybrane 28 marca 2020 przez JAGGET_PL
 
Najlepsza
1. https://www.unrealengine.com/en-US/faq

nie zarabiasz na UE4, tylko zarabiasz na tym co stworzyles i oddajesz chyba jakis % od sprzedazy, albo kupuje sie licencje, to juz zalezy od silnika samego

https://www.unrealengine.com/en-US/eula/publishing

https://www.unrealengine.com/en-US/faq

2. jakich problemach?

3. oba silniki sa mocne i dobre, sa plusy i minusy obu, to zalezy od Ciebei czy wolisz C++, czy moze C#
komentarz 28 marca 2020 przez JAGGET_PL Początkujący (320 p.)
Czyli jeżeli nie zamierzam czerpać korzyści materialnych z mojego produktu to nie muszę się o nic martwić?
komentarz 28 marca 2020 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
musialbys doczytac, czy nie musi tez byc wtedy projektem open source
komentarz 28 marca 2020 przez JAGGET_PL Początkujący (320 p.)

Ok. Czy mógłbyś też poszukać jeszcze informacji na ten temat? Bo ja jestem trochę zielonych w tych tematach. I nie jestem pewien, czy czegoś nie przeoczę.wink

komentarz 28 marca 2020 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
teoretycznie nic nie przeoczysz, bo musisz przeczytac cala licencje, jesli chcesz uzycwac jakiegokolwiek jezyka, zebys pozniej sie nie wpakowal w jakies klopoty, lamiac jej postanowienia lub wychodzac po za podstawowa licencje
komentarz 28 marca 2020 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)

W 2005 roku wiceprezes Epic Games Mark Rein przyznał, że prace nad Unreal Engine 4 trwają od 2003 roku[10]. Na konferencji DICE Summit w 2010 roku powiedział też, że silnik nie jest w stanie pracować na obecnej generacji konsol do gier i komputerów oraz że prawdopodobnie będzie wykorzystany w konsolach następnej generacji. Czwarta wersja została wydana 19 marca 2014 roku[11]. Pierwszą grą opartą na tym silniku była Daylight. Miesiąc po premierze ukazała się pierwsza aktualizacja, która umożliwiła współpracę z PlayStation 4, Xbox One oraz Linuksem[1][2]. Od 2 marca 2015 silnik wraz z przyszłymi aktualizacjami stał się darmowy dla wszystkich twórców, którzy chcieliby tworzyć na nim gry. W przypadku produkcji komercyjnych, które zarobiły ponad trzy tysiące dolarów, twórcy zobowiązani są do opłacania tantiem w wysokości pięciu procent zysków

Tak wiec oplat nie poniesiesz, jesli nie zarobisz na tym, albo do 3k dolarow.

komentarz 28 marca 2020 przez JAGGET_PL Początkujący (320 p.)

Czyli spokojnie mogę opublikować grę w modelu free to play, nie spędzając przy tym kolejnych lat za kratami cheekyDziękuję za poświęcenie mi czasu. No i wlatuje najlepsza odpowiedź wink

0 głosów
odpowiedź 28 marca 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
Tak naprawdę to bez różnicy. Teoretycznie Unity wypada lepiej, ale jak wasz zespół zna tylko C++ to zostańcie na UE4. Nauka na nowo nowego silnika to duża strata czasu, czyli tak naprawdę pieniędzy.
komentarz 28 marca 2020 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Moge wiedziec, gdzie unity wypada lepiej?
komentarz 28 marca 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
Mniejsza marża.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,209 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 681 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 3,325 wizyt

93,398 zapytań

142,390 odpowiedzi

322,576 komentarzy

62,756 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...