• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Żółta plama na ekranie laptopa

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,659 wizyt
pytanie zadane 24 marca 2020 w Sprzęt komputerowy przez usterkahp Nowicjusz (120 p.)
Witam, jestem Kobietą i nie znam się a laptopach. Posiadam laptop HP zakupiony w tamtym roku lipiec lub sierpień. Laptop zawsze stoi otwarty na biurku, nie został nigdy uszkodzony, dość rzadko nawet korzystam. Dziś rano oglądałam serial, było ok. 4 godziny później nagle zauważyłam dziwną plamę na ekranie laptopa w kolorze żółtym. Widać ją na białym tle oraz na czarnym, na czarnym nawet bardziej. Wygląda tak jakby zostało czymś uderzone, a tak nie było. Naczytałam się na internecie więc uprzedzam pytanie, po dotknięciu tej plamy nie rozlewa się, nic się nie dzieje, ciągle taka sama. Wstawiłabym zdjęcie ale nie umiem :D Czy wiecie co to może być? Boję się że nie uznają mi reklamacji, że winę zrzuca na mnie.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 25 marca 2020 przez marko Nałogowiec (29,150 p.)
Proponuję zabrać laptopa do najbliższego serwisu.Doradzą.
0 głosów
odpowiedź 25 marca 2020 przez jaca121212 Nałogowiec (40,760 p.)
Odpal Paint-a i  ustaw całe czarne tło wtedy zobaczysz czy  w innym miejscu masz takie kropki. Tak samo możesz zobaczyć na białym czy czerwonym  kolorze. Jeśli pojawią się  więcej  punktów to  są to wypalone piksele w matrycy. Jeśli nie skacze czy nie masz artefaktów na monitorze to układ GPU jest sprawny jak i Mostek.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 305 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 557 wizyt
pytanie zadane 10 listopada 2019 w Sprzęt komputerowy przez NexON39 Nowicjusz (160 p.)
0 głosów
4 odpowiedzi 183 wizyt

92,550 zapytań

141,394 odpowiedzi

319,522 komentarzy

61,935 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡