• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak uzyskać certyfikat programisty C++?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
965 wizyt
pytanie zadane 21 marca 2020 w C i C++ przez Eryk_P. Nowicjusz (130 p.)
Witam, chciałbym uzyskać trochę informacji w jaki sposób mogę uzyskać certyfikat programisty C++.

Od jakiegoś czasu uczę się na własną rękę C++. Jestem uczniem, ale mój profil nauczania to nie informatyka i nie jest powiązany z programowaniem w tym języku. Uważam, że już coś potrafię z tego języka, więc chciałbym wyrobić jakiś certyfikat potwierdzający moje umiejętności. Warto mieć jakiś dodatkowy "papierek". Interesują mnie jakieś podstawowe certyfikaty, w skrócie coś w miarę prostego do wyrobienia, ponieważ jestem tylko samoukiem. Mam teraz trochę więcej wolnego czasu i mógłbym skupić się na douczaniu i praktykowaniu C++. Tu potrzebuję pomocy, mam dwa pytania.

1. Jaki certyfikat warto zdobyć w moim przypadku?

2. Jak uzyskać taki certyfikat?
komentarz 21 marca 2020 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)
Osobiście (byłem na kilku targach pracy, w tym jako wystawca) nie wydaje mi się, żeby pracodawcy byli w ogóle zainteresowani takimi certyfikatami. (No i osobiście też w zasadzie o takich nie słyszałem ;) )

Znacznie bardziej interesuje ich doświadczenie praktyczne.
komentarz 21 marca 2020 przez Eryk_P. Nowicjusz (130 p.)
Dziękuję za wskazówkę, ale nadal chciałbym posiadać coś takiego, w myśl zasady "lepiej mieć niż nie mieć" i dla własnej satysfakcji oraz orientacji na jakim poziomie jestem. Z doświadczenia praktycznego posiadam tylko parę własnych projektów, w większości prostych albo niedokończonych. Mimo tego dziękuję bardzo za Pańską opinię, jako kogoś doświadczonego, na ten temat.
komentarz 21 marca 2020 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)

lepiej mieć niż nie mieć