Dzień dobry, szukałem po internecie dobre 2 godziny ale nie znalazłem, tworzę grę kamień papier nożyce dla 2 graczy jednocześnie, przy jednym stanowisku, takie 1vs1, po wybraniu swojej broni zdjęcie gracza wyświetli się na miejsce np kamienia po czym wystrzeli on pocisk analogicznie gracz po przeciwnej stronie. Nie wiem jak napisać taką pauze, freeza nie wiem jak to nazwać ale chodzi mi żeby po wybraniu swojej broni gracz nie mógł już nacisnąć nic aż do momentu kiedy pocisk trafi w przeciwnika lub przyciski spotkają się i się zniszczą no do momentu nowej rundy, bo narazie to wygląda to tak, że gracz może wybrać wszystkie 3 opcje a nie o to chodzi.
tldr Jak uniemozliwić sterowanie, naciskanie klawiszy w aplikacji w c++ builder? Jest jakaś funkcja do tego np Application-> i coś?
void __fastcall TForm1::FormKeyDown(TObject *Sender, WORD &Key,
TShiftState Shift)
{
if (Key==(90))
{
Michal1->Visible=true;
kula1->Visible=true;
stoper1->Enabled=true;
}
if (Key==(88))
{
Michal2->Visible=true;
kula2->Visible=true;
stoper2->Enabled=true;
}