• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Gra z dziewczyną na pad'a

Object Storage Arubacloud
0 głosów
270 wizyt
pytanie zadane 8 marca 2020 w Offtop przez saseta00 Użytkownik (700 p.)
Dzień dobry. Poszukuję ciekawej gry do grania w trybie dwuosobowym z dziewczyną. Nie zależy mi na tym aby była ona jakaś najnowsza i droga bo mój komputer też tego pewnie nie udźwignie, mogą to być starsze tytuły. Zależy mi na tym aby można było w nią grać za pomocą 2 pad'ów oraz fajnie by było gdyby można było ekran podzielić na 2 monitory, a nie tylko jeden na pół. Fifa i broforce odpada bo według dziewczyny mało ciekawa, a simsy znowu mi się nie podobają, poza tym wolałbym w coś 3d, gdzie mamy dwie postacie i coś nimi robimy np. questy.  Nie znam się kompletnie na takich grach więc ciężko mi coś samemu wybrać. Fajnie jakby można było tą grę też łatwo pobrać, chyba że jest płatna to też rozważę :D

procesor: Intel Quad 2.4 ghz  /
ram: 6gb
grafika: amd radeon hd 7800

Dziękuje bardzo za pomoc i pozdrawiam!
2
komentarz 8 marca 2020 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
Polecam Lego.
1
komentarz 8 marca 2020 przez Great Stary wyjadacz (12,300 p.)
Wyścigi i podobne: Mad Tracks.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 9 marca 2020 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
"Unravel two" bardzo fajne, nawet jeśli ktoś jest słabszy to drugi może go dosłownie "podciągnąć" :D więc nie ma problemu jeśli jest mniej wprawiona w grach

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 2,264 wizyt
+1 głos
1 odpowiedź 857 wizyt
pytanie zadane 3 października 2017 w Offtop przez zkkf56 Dyskutant (8,710 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 809 wizyt
pytanie zadane 18 marca 2020 w OpenGL, Unity przez Bartek12 Mądrala (5,510 p.)

92,552 zapytań

141,399 odpowiedzi

319,534 komentarzy

61,938 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡