Witajcie.
Temat posta może niektórych zadziwił, ale spokojnie nie jest to kolejny post z pytaniem czy front-end jest tak trudny, że nie nauczę się go w tydzień ;)
Mój problem polega na czymś innym i liczę na waszą pomoc. Mianowicie. Programuję sobie już od 4 lat (prywatnie), a w przyszłości mam zamiar robić to zawodowo. Wszystko fajnie i pięknie tylko problem polega na tym, że od jakichś 2 lat poświęcam więcej czasu na myślenie cóż takiego chciałbym programować, aniżeli na samo programowanie i rozwijanie się w danej dziedzinie programowania. Martwi mnie to strasznie, ponieważ lubię tworzyć poprzez programowanie, ale ciągle błądzę w kółku i nie potrafię z niego wyjść. Na początku programowałem w C++ i szło to bardzo fajnie. Jakieś proste programy konsolowe i różne inne eksperymenty typu biblioteka 2D SFML. Następnie nadszedł okres, w którym otworzyłem się na inne języki: Python, C#, Java itd, ponieważ uznałem, że mimo, iż C++ był znakomitym językiem na zrozumienie podstaw programowania to jednak nie był tym w czym chciałem programować. I tak błądziłem od tworzenia gier w Unity i C# po programowanie w Pythonie, a potem zajawkę na tworzenie aplikacji mobilnych w Javie. Gdzieś tam po drodze zawsze obijało mnie o temat Front-End'u. I tak już 2 miesiące temu myślałem, że szczęśliwie zatrzymam się na tworzeniu gier w Unity i C#, ale coś nie wyszło i znowu zrezygnowałem. Stwierdziłem, że to nie dla mnie, bo nie mam 5 z matematyki, więc sobie nie poradzę. Z racji tego, że chodzę do Technikum Informatycznego i mam aktualnie realizowany przedmiot: "Tworzenie Aplikacji Internetowych" (co w sumie można określić w kilku znakach: HTML + CSS) to moje cudowne kółko zatrzymało się na Frontendzie. I jak to zwykle bywa, gdy kółko się zatrzyma zapoznawałem się z tematem Front-End'u, czyli czytałem masę artykułów o tym jak to jest z tym Front-End'em i co trzeba umieć, jaka jest ścieżka uczenia się nowych technologii itd. No i doszedłem do prostych wniosków: We Front-Endzie jest taka masa