• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

KUL Informatyka

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,564 wizyt
pytanie zadane 19 stycznia 2020 w Offtop przez Jacob7 Użytkownik (540 p.)
Czy ktoś może studiował lub kojarzy informatykę na KUL'u? Ogólnie jakie opinie, czy bardzo koszą na pierwszym roku? Jestem na PK i mam niestety mieszane wrażenia... raczej już mnie tam nie będzie, a chciałbym jakoś papierek dostać, bo wymagają zazwyczaj w pracy.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 19 stycznia 2020 przez radek024 Szeryf (77,160 p.)
Co Cię dokładnie interesuje? Chętnie odpowiem Ci na pytania - tak się składa, że studiuję na KULu :D
komentarz 22 stycznia 2020 przez Jacob7 Użytkownik (540 p.)
Ogólnie chodzi mi o atmosferę i podejście do studenta.
Ilu was studiuje i czy były przesiewy? Czy robią problemy ze zdawaniem, czy raczej każdy normalnie z szacunkiem podchodzi do swojego przedmiotu?
komentarz 22 stycznia 2020 przez radek024 Szeryf (77,160 p.)
Atmosfera jest serio luźna. Nie ma spiny z prowadzącymi, potrafią pisać i tłumaczyć niektórym studentom nawet po godzinach. Na drugim roku jest nas około 100, największy przesiew jest na pierwszym roku - odpadło 60 studentów. Problemów ze zdaniem nie ma raczej, ja nie miałem - ale też byłem zawsze przygotowany.
komentarz 27 stycznia 2020 przez Jacob7 Użytkownik (540 p.)
Czyli ogólnie miło się studiuje. Ciekawe co piszesz, że 60 studentów odpadło, bo niby mówią że na KUL łatwo jest, ale z tego co mówisz to jednak trzeba się starać i nie ma olewania? To rzeczywiście mają wysoki poziom skoro tyle osób odpadło?
komentarz 27 stycznia 2020 przez radek024 Szeryf (77,160 p.)
Pewnie że się trzeba starać - tu nie chodzi o uczelnię, a ogół. Nie przykładając się na pewnym etapie będziesz miał problem później - czy to KUL, czy UMCS czy Harvard. Tyle samo osób odpada na wielu uczelniach.