• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

wybór laptopa do użytku codziennego i pracy.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
151 wizyt
pytanie zadane 17 stycznia 2020 w Sprzęt komputerowy przez icytower Bywalec (2,110 p.)
cześć, szukam laptopa do codziennego użytku i do pracy. Na laptopach nie znam się zupełnie.

docelowo laptop ma mieć zainstalowane dwa systemy operacyjne(linux + windows), ofc sam sobie zainstaluję. dysk absolutnie bez znaczenia jaki i tak wsadzę swojego ssd, ale jeżlei będzie dziura na dodatkowe hdd to nie będę narzekać. RAMu przynajmniej 16gb(taktowanie RAMu ma dla mnie znaczenie) ale najchętniej więcej. procesor preferuję AMD(nie pytajcie dlaczego, to chyba po prostu fanaberia). chciałbym żeby była dedykowana karta graficzna(ten windows jest po gry). obojętnie jaka, może być sama dziura, to kartę kupię osobno. chyba najbardziej mi zależy żeby była opcja stacji dokującej.
Ceny minimalnej i maksymalnej nie piszę. chciałbym sie zmieścić oczywiście pomiędzy 1000-1500, ale wątpię czy udałoby się znaleźć coś co spełniałoby moje wymagania w tym przedziale więc jak najbardziej może być więcej. Jak taka półka cenowa i wymagania to chyba tylko używany jest szansa, prawda? czy się mylę?

Tak jak pisałem nie znam się na laptopach, stacjonarkę bym sobie złożył, a lapki nie mam pojęcie, które lepsze, a które gorsze. Zawsze używałem ThinkPadów jednak teraz siedzę na starym T410 i brakuje mi tej grafiki i możliwości włożenia RAMu więcej niż 8gb(1066mHz).

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 28 stycznia 2020 przez Bartx Bywalec (2,120 p.)
Jak chcesz coś nowego z procesorem AMD, 16 GB ram i grafiką dedykowaną to szykuj co najmniej 4 tys. zł, jeśli nie przeszkadza ci intel to trochę mniej - ok. 3200 zł.

Podobne pytania

–1 głos
6 odpowiedzi 13,266 wizyt
pytanie zadane 22 września 2016 w Sprzęt komputerowy przez dzideos Obywatel (1,320 p.)