• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Co na start?

0 głosów
262 wizyt
pytanie zadane 10 stycznia 2020 w C i C++ przez Forcer Nowicjusz (180 p.)
Witam, próbuję z całych sił wejść w branże IT programowania. Pytanie moje jakiego języka się uczyć chodzi o taki który mi sie przyda mocno w pracy i który na początek będzie łatwiej go ogarnąć. Wiele ofert jest z JAVĄ no ale nie wiem czy jestem w stanie na 1 język go w dużej skali poznać. Ogólnie nie jestem standardowym laikiem pisałem skrypty w pawn do gry gta samp dużo czasu nad tym siedziałem więc takie podstawy jak pętle tablice zmienne nie są mi obce html i css także daję radę w tym banalne języki. Może Javascript czy lepiej sięgnąć juz w tą javę? Macie jakieś ciekawe blogi? lub inne źródła które mogą mi sie przydać będę wdzięczny.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 10 stycznia 2020 przez Benek Szeryf (94,170 p.)

Pytanie moje jakiego języka się uczyć chodzi o taki który mi sie przyda mocno w pracy (...)

Trochę dziwne, bo przecież od tego jaki język przyda Ci się w pracy zależy do jakiej pracy się dostaniesz. A to w sumie zależy od Ciebie, w które miejsca wyślesz CV.

To tak jakbyś zapytał, jaką kategorię prawo jazdy wyrobić, bo chciałbyś się przebranżowić na kierowcę. Dopóki nie wiemy, czy chcesz jeździć motocyklem, osobówką, ciężarówką, autobusem czy tramwajem, dopóty nie możemy Ci za wiele doradzić. Mam nadzieję, że łapiesz analogię.

komentarz 10 stycznia 2020 przez Forcer Nowicjusz (180 p.)