• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

[API] Javascript -pomoc z kodem

0 głosów
98 wizyt
pytanie zadane 2 grudnia 2019 w JavaScript przez saseta00 Użytkownik (700 p.)

Hejka, mam kod js'a który pobiera z api giełdy  w tym przypadku cene bitcoina. Mam pytanie w jaki sposób wyprowadzić możliwość korzystania z 'data.xxx' poza tą funkcję? Jestem laikiem i nie mogę sobię z tym poradzić ponieważ standardowe przypisywanie zmiennej nie chce mi przejść bo wywala błąd ze 'await' musi być w async funkcji, a chciałbym powyciągać sobie ceny wielu kryptowalut pod zmienne, z których będę mógł się odnosić we wszystkich funkcjach.

Jeszcze jedno pytanie, które tyczy się tego że aby w ogóle mi to działało w przeglądarce i nie wywalało błędu "Access-Control-Allow-Origin "  musiałem dodać wtyczkę do chrome i dodać za pomocą  niej domene bitbaya do strefy zaufanej, a żeby całkowicie pozbyć się tego problemu w javascripcie trzeba zastosować odpowiednie 'headersy' tylko że za wiele mi to nie mówi, a obawiam się że będę musiał później robić wszystko od nowa, albo w czymś innym, aby się to komuś normalnie na stronie mogło wyświetlić. Robię to hobbistycznie i w celach edukacyjnych, dziękuje za każdą pomoc, prostym językiem który dotrze do takich laików jak ja. 

const link = "https://bitbay.net/API/Public/BTCPLN/ticker.json";

async function btcpln() {

const response = await fetch(link);
    const data = await response.json();
    console.log(JSON.stringify(data));
    console.log(data.max, data.min);     // w konsoli sobie wyswietla
    document.getElementById('btcprice').textContent = data.bid;  // html: <span id='btcprice'> </span>
    document.getElementById('btcprice2').textContent = data.max;  // -html: <span id='btcprice2'>  </span>

}
btcpln();

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 2 grudnia 2019 przez michal_php Stary wyjadacz (13,620 p.)