Witam, tworzę projekt w którym użytkownik może stworzyć swoją al'a grę bez pisania kodu za pomocą edytora.
Ma możliwość tworzenia operatorów przypisania, za pomocą których może porównywać zmienne w swojej grze.
Cała gra jest zapisana w JSON, dlatego też lista operatorów którą otrzymuje projekt wygląda np. tak
const list = [
{valueFirst:1,valueSecond:10,type:'=='},
{valueFirst:5,valueSecond:20,type:'!='},
]
Moja metoda do czytania tego wykona mniej więcej taką akcje
let temp = true
if(valueFirst == valueSecond && temp === true){temp = true} else {temp = false};
if(valueFirst != valueSecond && temp === true){{temp = true} else {temp = false};
return temp;
// chodzi o to w tym że scena sie wywola gdy funkcja da odpowiedź "true"
I wszystko ladnie dziala dla operatorów, funkcja wykonuje kod bardzo bezpiecznie, ale nie chce jej tutaj wstawiac bo to nie istotne.
Problem w tym że przychodzą tutaj AND i OR i w tym wypadku nie mam kompletnie pojęcia jak to zapisać w zmiennej LIST i w jaki sposób moja funkcja ma to wykonać, a nawet jeśli coś wymyślę czuję się jakbym pisał od nowa operatory w js.
Jest jakiś lepszy sposób aby przesłać w JSON liste operatorów do sprawdzenia i bezpiecznie to zrobić po parsowaniu go do tablicy/obiektu?