• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Scala Mały program

0 głosów
359 wizyt
pytanie zadane 24 października 2019 w Inne języki przez Szymon Grzeczkowicz Nowicjusz (120 p.)
Witam!!!

Mam mały problem DUŻY problem.

Czy ktoś mógłby może, pokazać w jaki sposób coś takiego by zrobił, lub może ma na gicie coś podobnego. Chodzi o napisanie prostego programu który.

Z folderu /in który jest w programie pobiera z niego zdjęcia, analizuję je ( określa czy zdjęcie jest jasne czy ciemne i nadaje wartość w nazwie np.

0 - jasne, 100 - ciemne. /*wydaje mi się, że tutaj z RGB będzie miało styczność*/ i następnie zapisuję np.np.

/in

shrek.jpg

/out

light_54_shrek.jpg

Do użycia mam tylko Scale. Chciałbym jeszcze nadmienić, że studiuję i uczę się bardzo dużo C++, a ze scalą nie miałem styczności. Także jak dziecku po proszę ;) BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY, a jeżeli ktoś miałby jutro czas na skype na godzinkę czy nawet pół, to już w ogóle $uper.

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 8 listopada 2019 przez Patryk Kirszenstein Bywalec (2,400 p.)

Cześć, pracuję w firmie, której to zdanie rekrutacyjne tutaj dałeś. Bardzo nie fair postępujesz. Gdybyś sam zrobił to zadanie nawet źle to dostał byś naprawdę duży i rozbudowany feedback o tym co jest dobrze a co do poprawy. Nasi devowie naprawdę wkładają serce w to aby dać coś też od siebie. Jeżeli zrobiłeś je niesamodzielnie to zmarnowałeś być może ich czas i zabrałeś go komuś kto ciężko sam pracował na swój sukces a w tym czasie mogli zrobić jego review. no

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 236 wizyt
pytanie zadane 29 stycznia 2017 w Inne języki przez BiednyStudent Początkujący (250 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 308 wizyt
pytanie zadane 29 września 2021 w Java przez TerryLocks Użytkownik (590 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 615 wizyt
pytanie zadane 11 marca 2024 w Inne języki przez Arek04 Użytkownik (740 p.)

93,756 zapytań