Witam
Krótkie proste wyjaśnienie, w nawiasie dajesz funkcji obiekt kolizji, ale nie sam obiekt a jakiego komponent (Jeśli źle tłumacze, to proszę o poprawę, ale z wyjaśnień zawsze jestem słaby). Funkcja wywołuje się zawsze gdy będzie miała kolizja z obiektem, niezależnie z jakim i jest dodawana do twojej tworzonej zmiennej 'wskaz'. Aby bardziej uszczegółowić funkcję i określić z jakim konkretnym obiektem może uruchomić kolejne linie kodu gdy dojdzie do kolizji musisz dodać w środku if'a. I w nim przyrównać twój obiekt do nazwy, bądź jego tag'u, w taki sposób:
if (wskaz.gameObject.name == "MyGameObjectName")
if (wskaz.gameObject.tag == "MyGameObjectTag")
I jak zawsze dodam dla początkujących osób w Unity:
Jeśli zaczynasz uczyć się Unity to spróbuj najpierw przerobić jakiś kurs na youtube (których jest pełno w wersji angielskiej jak i polskiej) i zrobić identycznie wszystko jak na filmie przerywając go co chwile. Najlepiej na początek jakąś grę 2d, z reguły dobre kursy mają od 8 do 10 odcinków po 30 minut, czasu na pewno oglądając je nie stracisz, szczególnie jeśli będziesz powtarzał wszystko samodzielnie.
Podłapiesz trochę praktyki i zrozumiesz jak mniej więcej działa ta podstawa mechanika pisania skryptów, czy też innych funkcji jakie oferuje Unity.
Pozdrawiam, i życzę powodzenia