Robie mały projekt i opisze go w skrócie
Ma on polegać na tworzeniu mini gierek platformowych przez użytkowników, w które będą mogli grać inni.
Client - silnik
- Wczytuje gre pobraną z json i renderuje ją użytkownikowi. (podstawia dane pobran przez JSON pod templatke)
Client - edytor
- Służy do tworzenia poziomów, pod koniec (przy zapisie) opakowuje je w JSON i wysyła do back endu
Backend - edytor
- Sprawdza poprawność danych i zapisuje do bazy.
Problemy:
- Edytor klient może dodać mnóstwo zmiennych (np. 800) własnych do gry, jak takie coś wysłać w formacie JSON do backendu? Oraz jak to przetrzymywać w bazie, zakładając że opcji będzie dużo, a do każdej mogą być różnie zmienne? Osobna tabela na zmienne czy kolumna do opcji "variables" i przechowywać je w jakimś formacie np. JSON
[{global:12},{test:'sss'},{sss:771}]
- Z powyzszym zalozeniem po stronie JS dane muszą zostać zamienione w JSON, w php w kod, później znowu w JSON i wysłane, do bazy, nie wygląda to optymalnie, są inne sposoby?
Uwierzytelnianie jest oparte na na JWT tokenach.