• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kod do multiplayer UnityEngine3D VS2017

Object Storage Arubacloud
0 głosów
178 wizyt
pytanie zadane 12 października 2019 w OpenGL, Unity przez Wojtek Kaźmierczak Użytkownik (530 p.)
zmienione kategorie 12 października 2019 przez Patrycjerz

Witam mam problem a mianowicie taki:

w konsoli w Unity wyskakuje mi 1 Error Assets\Photon Unity Networking\Plugins\PhotonNetwork\PhotonPlayer.cs(48,19): error CS0102: The type 'PhotonPlayer' already contains a definition for 'NickName'

jak kliknę 2x to pokazuje mi kod:

public string NickName
    {
        get
        {
            return this.nameField;
        }

        set
        {
            if (!IsLocal)
            {
                Debug.LogError("Error: Cannot change the name of a remote player!");
                return;
            }

            if (string.IsNullOrEmpty(value) || value.Equals(this.nameField))
            {
                return;
            }


            this.nameField = value;

            Photon

public string NickName
    {
        get
        {
            return this.nameField;
        }

        set
        {
            if (!IsLocal)
            {
                Debug.LogError("Error: Cannot change the name of a remote player!");
                return;
            }

            if (string.IsNullOrEmpty(value) || value.Equals(this.nameField))
            {
                return;
            }

            this.nameField = value;

            PhotonNetwork.playerName = value;   // this will sync the local player's name in a room

        }
    }

Network.playerName = value;   // this will sync the local player's name in a room

        }
    }

Silnik:UnityEngine3D

Plugin:PUN Classic FREE

Visual Studios 2017 community

to pytanie jest następcą poprzedniego pytania

komentarz 13 października 2019 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)
PUN, o ile dobrze wiem, powoli traci wsparcie. Lepiej przejść na PUN 2, który o ile dobrze wiem dalej jest darmowy

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

–2 głosów
0 odpowiedzi 319 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 214 wizyt
pytanie zadane 3 marca 2018 w C i C++ przez zpawlo00 Początkujący (310 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 91 wizyt
pytanie zadane 22 sierpnia 2019 w C# przez ZeuberO Nowicjusz (120 p.)

92,555 zapytań

141,403 odpowiedzi

319,557 komentarzy

61,940 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...