Witam mam problem otóż pisałem obiektowo aplikacje i obecnie pracuję nad wyświetlaniem textu tylko że jest problem otóż skubaniec nie chce się pokazać pomimo że żaden error mi się nie wyświetla ktoś ma jakiś pomysł ? proszę o szybką pomoc...
#include "TexturesAndTexts.h"
SDL_Texture * Texture::Load(const char*file,SDL_Renderer*ren)
{
SDL_Surface*Surf = IMG_Load(file);
SDL_Texture*tex = SDL_CreateTextureFromSurface(ren,Surf);
SDL_FreeSurface(Surf);
return tex;
}
void Texts::TextCreate(const char*name,const char*path,int s,SDL_Color color,int x,int y,SDL_Renderer*ren)
{
TR.x = x;
TR.y = y;
TTF_Font*font = TTF_OpenFont(path,s);
SDL_Surface*Surf = TTF_RenderText_Blended(font,name,color);
SDL_Texture*textrender = SDL_CreateTextureFromSurface(ren,Surf);
SDL_FreeSurface(Surf);
SDL_QueryTexture(textrender,NULL,NULL,&TR.w,&TR.h);
SDL_RenderCopy(ren,textrender,NULL,&TR);
}
#include "Game.h"
Texts*T;
Game::Game()
{
}
Game::~Game()
{
}
void Game::Init(const char*Title,int x,int y,int w,int h,bool FC)
{
if(SDL_Init(SDL_INIT_EVERYTHING) == 0)
{
cout<<"SDL_INITIALIZATION_SUCCEED"<<endl;
WINDOW = SDL_CreateWindow(Title,x,y,w,h,FC);
if(WINDOW)
{
cout<<"Window Created"<<endl;
}
RENDER = SDL_CreateRenderer(WINDOW,-1,0);
if(RENDER)
{
cout<<"Render Created"<<endl;
}
Running = true;
}
else
{
Running = false;
}
SDL_Color kolor = {255,0,0};
T = new Texts;
T->TextCreate("LOL","FONST/comici.ttf",60,kolor,0,0,RENDER);
}
void Game::Events()
{
SDL_Event event;
SDL_PollEvent(&event);
switch(event.type)
{
case SDL_QUIT:
Running = false; break;
default:
break;
}
}
void Game::UpdateAndRender()
{
}
void Game::CleanRender()
{
}
void Game::QuitGame()
{
cout<<"Cleaned"<<endl;
SDL_DestroyWindow(WINDOW);
SDL_Quit();
}
#include "Game.h"
Game*G;
int main(int argc,char* args[])
{
G = new Game();
G->Init("Demon Jake",SDL_WINDOWPOS_CENTERED,SDL_WINDOWPOS_CENTERED,1280,720,false);
while(G->Running)
{
G->Events();
G->UpdateAndRender();
}
G->CleanRender();
G->QuitGame();
return 0;
}