Witam mam problem otóż piszę sobie grę jest fajnie i wgl. wszystko śmiga aż postanowiłem trochę uporządkować kod który miałem tylko w main-ie więc potworzyłem pare plików i wszystko fajnie działało do momentu aż postanowiłem stworzyć oddzielną funkcję do KeyInputów otórz jak mam funkcję GetAsyncKeyState w pliku Player.cpp to wszystko ładnie śmiga ale jak w tym nowym pliku to już postać się nie chce ruszać o co może chodzić ?
#include "KEYINPUTS.h"
KEYINPUTS::KEYINPUTS()
{
}
KEYINPUTS::~KEYINPUTS()
{
}
void KEYINPUTS::MOVES(int x,int y)
{
if(GetAsyncKeyState(VK_LEFT))
{
x--;
}
if(GetAsyncKeyState(VK_RIGHT))
{
x++;
}
}
#include "Player.h"
KEYINPUTS KI;
Player::Player()
{
}
Player::~Player()
{
}
void Player::P(const char*TEX,SDL_Renderer*Ren,int x,int y)
{
REN = Ren;
PT = PNGMenager::PNG(TEX,Ren);
X=x;
Y=y;
}
void Player::Update()
{
KI.MOVES(X,Y);
cout<<X<<endl;
AR.x=0;
AR.y=0;
AR.w=1539;
AR.h=2976;
BR.x=X;
BR.y=Y;
BR.w=AR.w/9;
BR.h=AR.h/9;
}
void Player::Render()
{
SDL_RenderCopy(REN,PT,&AR,&BR);
}