• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Porada życiowa

Object Storage Arubacloud
+3 głosów
713 wizyt
pytanie zadane 26 września 2019 w Offtop przez Jakis_random Nowicjusz (200 p.)
Witajcie wszyscy. Zawsze starałem się unikać wypowiedzi na forum, jednakże czuje się postawiony pod ścianą. Otóż mam 3 problemy, na które nie jestem w stanie znaleźć odpowiedzi albo jak znajduję okazuje się nie profesjonalna. Może zacznę od wstępu mam 15 lat jestem uczniem technikum informatycznego i rzeczywiście wiąże swoją przyszłość z tym zawodem i chciałbym się rozwijać jako programista. Staram się poświęcać możliwie jak największą ilość czasu na programowanie przy jednoczesnym zachwaniu kreatywności np. mam 1 sesję dziennie po ok 2h czasem 2 lub 3 i tutaj udaje się z pytaniem. Czy nie spędzam za mało czasu, gdyż widziałem jak inni na forach piszą, że co najmniej powinieneś spędzać 6 - 8 h dziennie ciągłego grindu. Po drugie moi rodzice cały czas powtarzają, że powinienem zachować jak najlepszą średnią w szkole i uczyć się bo stypendia, staże. Dodatkowo powtarzają, że tak zwane orły zarabiają nie wiadomo ile, jednakże nie chcę być orłem tylko wynieść jak najwięcej informacji z dziedzin, które mnie interesują. Nie mogę im tego wytłumaczyć i cały czas 'olewają' moje argumenty mówiąc, że trzeba się wszystkiego uczyć na maksa, lub strasząc, iż odetną mi dostęp do internetu, więc chciałbym wiedzieć czy trzeba zakuwać  tak mocno w szkolę, aby uzyskać ten domniemany sukces("taki disclaimer moi rodzice nie pracują w branży It") .Po trzecie nie umiem sobię poradzić ze stresem jeśli chodzi o moje umiejetności, już tłumaczę programuję już od ok roku oczywiścię z przerwami, bo egzaminy, jednakże czuję z każdym dniem, że spędzam za mało czasu, oraz że inni ludzie w moim wieku są bardziej zaawansowani ode mnie. Mam nadzieję, że chociaż niektóre moje problemy zostaną rozw