• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C# method name expected

Object Storage Arubacloud
0 głosów
777 wizyt
pytanie zadane 13 września 2019 w C# przez vodnik Obywatel (1,270 p.)
edycja 13 września 2019 przez vodnik

Mam taki błąd w tym kodzie poniżej, szukałem rozwiązania w sieci i wszystko wygląda na to, że jest dobrze napisane. Korzystam z kompilatora mono 6.0.

using System; 

public class UnitConverter2
{
    int ratio; // Pole

    public UnitConverter2 (int unitRatio) // Konstruktor
    {
        ratio = unitRatio;
    }

    public int Convert (int unit) // Metoda
    {
        return unit * ratio;
    }
}
class UnitConverter 
{
    static void Main() 
    {
        UnitConverter2 feetToInches = new UnitConverter2(12);
        UnitConverter2 milesToFeet = new UnitConverter2(5280);

        Console.WriteLine(feetToInches (30)); // 360
        Console.WriteLine(feetToInches (100)); // 1200
        Console.WriteLine(feetToInches.Convert (milesToFeet.Convert(1))); // 63360
    } 

}
UnitConverter.cs(24,27): error CS0149: Method name expected
UnitConverter.cs(25,27): error CS0149: Method name expected

Używam edytora VSCode z wtyczką Code Running do której dodałem taką konfiguracje, aby kompilowała mi po przycisku różne pliki źródłowe csc kody.cs.

"code-runner.executorMap": {
        "csharp": "echo '# calling mono\n' && cd $dir && csc /nologo $fileName && mono $dir$fileNameWithoutExt.exe",
        // "csharp": "echo '# calling dotnet run\n' && dotnet run"
    }

Po dodaniu tego wpisu Code Runner zaczęła dobrze kompilować pliki z kodem cs. Niestety nie pamiętam do którego pliku json go dodałem, był pusty i nie mogę teraz go odszukać. Czy można jakoś ten wpis wyszukać po wpisie code-runner.executorMap?

Dobra to znalazłem w Settings > Workspace > Run Code configuration > Executor Map > settings.json

Jednak kompiluje przez terminal poprzez csc UnitConverter.cs i ten sam błąd wyskakuje, czyli jednak kod jest zły, nie konfiguracja Code Runner.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 13 września 2019 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
wybrane 13 września 2019 przez vodnik
 
Najlepsza

Chcesz wywołać zmienną co jest błędem.

Popraw:


   Console.WriteLine(feetToInches (30));

na:

Console.WriteLine(feetToInches);

 

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 362 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 266 wizyt
pytanie zadane 28 grudnia 2022 w C# przez sisOOO Obywatel (1,370 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 686 wizyt
pytanie zadane 16 marca 2022 w C# przez 10cdchanger Nowicjusz (120 p.)

92,568 zapytań

141,420 odpowiedzi

319,622 komentarzy

61,954 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...