Fajna gierka. Zerknąłem na kod i zobaczyłem, że używałeś dużo else if'ów. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem byłoby użycie switch statement. Zamiast:
if (i === 1) {
line2_class[i].style.backgroundColor = "darkblue";
line2_class[i].innerHTML = tab_ball[random];
tab_ball.splice(random,1);
}
else if (i === 2) {
line2_class[i].style.backgroundColor = "purple";
line2_class[i].innerHTML = tab_ball[random];
tab_ball.splice(random,1);
}
else if (i === 3) {
line2_class[i].style.backgroundColor = "darkcyan";
line2_class[i].innerHTML = tab_ball[random];
tab_ball.splice(random,1);
}
else if (i === 4) {
line2_class[i].style.backgroundColor = "yellow";
line2_class[i].innerHTML = tab_ball[random];
tab_ball.splice(random,1);
}
Mógłoby to wyglądać tak:
switch (i){
case 1:
line2_class[i].style.backgroundColor = "darkblue";
line2_class[i].innerHTML = tab_ball[random];
tab_ball.splice(random,1);
break;
case 2:
line2_class[i].style.backgroundColor = "purple";
line2_class[i].innerHTML = tab_ball[random];
tab_ball.splice(random,1);
break;
case 3:
line2_class[i].style.backgroundColor = "darkcyan";
line2_class[i].innerHTML = tab_ball[random];
tab_ball.splice(random,1);
break;
case 4:
line2_class[i].style.backgroundColor = "yellow";
line2_class[i].innerHTML = tab_ball[random];
tab_ball.splice(random,1);
break;
}