• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Skąd mam się dowiedzieć jak programować w SFMl dla iOS lub Android?

0 głosów
80 wizyt
pytanie zadane 27 sierpnia w C i C++ przez Wiktor Panecki Użytkownik (650 p.)
Witam, ostatnio zacząłem ogarniać SFML dla iOS i Android i sąd mam wiedzieć czego i jak użyć? Nie widzie do tego dokumentacji, ale widzę takie klasy jak sf::Touch i tak dalej, plus jeżeli SFML-Dev udostępnia do zbuildowania Swoją bibliotekę na inne urządzenia to znaczy że ta biblioteka powinna tam jako tako działać i mieć jakieś możliwości, co nie?
komentarz 27 sierpnia przez tkz Dyskutant (8,640 p.)

Nie pisałem SFML na jabłuszkowym sprzęcie, ale czy ten przykład działa https://www.sfml-dev.org/documentation/2.5.1/ ? Skoro tak, to pewnie niczym(prawie niczym) się to nie różni. 

komentarz 27 sierpnia przez Wiktor Panecki Użytkownik (650 p.)
85 błędów, czyli nie działa XD
komentarz 27 sierpnia przez tkz Dyskutant (8,640 p.)
#include <SFML/Window.hpp>

int main()
{
    sf::Window window(sf::VideoMode(800, 600), "My window");

    // run the program as long as the window is open
    while (window.isOpen())
    {
        // check all the window's events that were triggered since the last iteration of the loop
        sf::Event event;
        while (window.pollEvent(event))
        {
            // "close requested" event: we close the window
            if (event.type == sf::Event::Closed)
                window.close();
        }
    }

    return 0;
}

Za to to powinno, o ile dobrze dołączyłeś bibliotekę.

komentarz 27 sierpnia przez Wiktor Panecki Użytkownik (650 p.)
To działa
komentarz 27 sierpnia przez tkz Dyskutant (8,640 p.)
Czyli pewnie, na 99% te same poradniki będą działać.
komentarz 27 sierpnia przez Wiktor Panecki Użytkownik (650 p.)
Ale chyba na telefonie nie dam sf::mouse, co nie?
komentarz 28 sierpnia przez Wiktor Panecki Użytkownik (650 p.)
To jest jak SFML zbuildować na iOS

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 27 sierpnia przez profesorek96 Maniak (53,020 p.)

Rozumiem że chciałbyś wydawać aplikacje na IOS. Zerknij na ten link

https://en.sfml-dev.org/forums/index.php?topic=18485.0

komentarz 27 sierpnia przez Wiktor Panecki Użytkownik (650 p.)
Jutro zobaczę
komentarz 28 sierpnia przez Wiktor Panecki Użytkownik (650 p.)
Zauważyłem tu kilka klas i informacji co do wydawania, nie pisania, gry do AppStore, ale też jestem ciekaw że skoro wszystko powinno być takie samo to czemu nie wyświetla mi się sprite?

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 80 wizyt
pytanie zadane 17 lipca 2018 w C i C++ przez karkul Użytkownik (580 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 109 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 95 wizyt
pytanie zadane 10 sierpnia 2018 w C i C++ przez HitMan Użytkownik (710 p.)
Porady nie od parady
Komentarze do pytań nie służą do odpowiadania, od tego jest wydzielona sekcja odpowiedzi. Funkcją komentarzy jest natomiast możliwość uzyskania dodatkowych informacji na temat samego posta.Komentarze

67,091 zapytań

114,027 odpowiedzi

241,646 komentarzy

47,017 pasjonatów

Przeglądających: 98
Pasjonatów: 0 Gości: 98

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...