• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Skąd mam się dowiedzieć jak programować w SFMl dla iOS lub Android?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
757 wizyt
pytanie zadane 27 sierpnia 2019 w C i C++ przez Wiktor Panecki Użytkownik (920 p.)
Witam, ostatnio zacząłem ogarniać SFML dla iOS i Android i sąd mam wiedzieć czego i jak użyć? Nie widzie do tego dokumentacji, ale widzę takie klasy jak sf::Touch i tak dalej, plus jeżeli SFML-Dev udostępnia do zbuildowania Swoją bibliotekę na inne urządzenia to znaczy że ta biblioteka powinna tam jako tako działać i mieć jakieś możliwości, co nie?
komentarz 27 sierpnia 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)

Nie pisałem SFML na jabłuszkowym sprzęcie, ale czy ten przykład działa https://www.sfml-dev.org/documentation/2.5.1/ ? Skoro tak, to pewnie niczym(prawie niczym) się to nie różni. 

komentarz 27 sierpnia 2019 przez Wiktor Panecki Użytkownik (920 p.)
85 błędów, czyli nie działa XD
komentarz 27 sierpnia 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
#include <SFML/Window.hpp>

int main()
{
    sf::Window window(sf::VideoMode(800, 600), "My window");

    // run the program as long as the window is open
    while (window.isOpen())
    {
        // check all the window's events that were triggered since the last iteration of the loop
        sf::Event event;
        while (window.pollEvent(event))
        {
            // "close requested" event: we close the window
            if (event.type == sf::Event::Closed)
                window.close();
        }
    }

    return 0;
}

Za to to powinno, o ile dobrze dołączyłeś bibliotekę.

komentarz 27 sierpnia 2019 przez Wiktor Panecki Użytkownik (920 p.)
To działa
komentarz 27 sierpnia 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
Czyli pewnie, na 99% te same poradniki będą działać.
komentarz 27 sierpnia 2019 przez Wiktor Panecki Użytkownik (920 p.)
Ale chyba na telefonie nie dam sf::mouse, co nie?
komentarz 27 sierpnia 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
komentarz 28 sierpnia 2019 przez Wiktor Panecki Użytkownik (920 p.)
To jest jak SFML zbuildować na iOS

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 27 sierpnia 2019 przez profesorek96 Szeryf (91,420 p.)

Rozumiem że chciałbyś wydawać aplikacje na IOS. Zerknij na ten link

https://en.sfml-dev.org/forums/index.php?topic=18485.0

komentarz 27 sierpnia 2019 przez Wiktor Panecki Użytkownik (920 p.)
Jutro zobaczę
komentarz 28 sierpnia 2019 przez Wiktor Panecki Użytkownik (920 p.)
Zauważyłem tu kilka klas i informacji co do wydawania, nie pisania, gry do AppStore, ale też jestem ciekaw że skoro wszystko powinno być takie samo to czemu nie wyświetla mi się sprite?

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 210 wizyt
pytanie zadane 17 lipca 2018 w C i C++ przez karkul Użytkownik (620 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 168 wizyt
pytanie zadane 10 sierpnia 2018 w C i C++ przez HitMan Użytkownik (850 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 283 wizyt

92,666 zapytań

141,564 odpowiedzi

320,020 komentarzy

62,032 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...