• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Szukam laptopa - programista

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,066 wizyt
pytanie zadane 11 sierpnia 2019 w Sprzęt komputerowy przez DaRt Nowicjusz (130 p.)
edycja 12 sierpnia 2019 przez DaRt
Dzień dobry,

Jestem studentem informatyki i poszukuję dobrego laptopa na studia do programowania i zwykłego użytku (gry mnie nie interesują chyba że jakieś starsze tytuły sporadycznie).

Procesor: i5/i7 min. 8gen.

Ram: ddr4 najlepiej 16gb

Matryca: matowa,ips, koniecznie 15.6"

Cena: około 3500 do 3800 max

Przeszukałem już kilkanaście sklepów stacjonarnych oraz tych w internecie i na chwilę obecną mam dylemat pomiędzy takimi:

https://www.x-kom.pl/p/474984-notebook-laptop-156-asus-vivobook-s530fn-i5-8265u-16gb-256pcie-win10.html

https://www.x-kom.pl/p/490373-notebook-laptop-156-acer-swift-3-i5-8250u-16gb-480-win10-mx150-fhd-ips.html

https://www.x-kom.pl/p/502771-notebook-laptop-15-6-msi-gf63-i5-9300h-16gb-240-1tb-gtx1050-ips.html#Promocja

Ma ktoś jakąś opinie o powyższych laptopach i potrafi polecić konkretny model  lub zaproponować inny?

Głównie interesuje mnie długość pracy na baterii, jakość wykonania, czy laptop nie przegrzewa się oraz czy pracuje cicho.

Tutaj opisałem bardziej szczegółowo:

https://www.nieidealny.pl/forum/topic/5678-laptop-dla-programistystudia-3800/
komentarz 12 sierpnia 2019 przez amelia.cpp Obywatel (1,860 p.)

Ja polecam Surface'y od Microsoft. Porządne laptopy, będziesz miał na dłuszej. Tutaj oraz tutaj przykład. Oczywiście możesz trochę naciągnąć budżet i kupić lepszy model. Warto

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 sierpnia 2019 przez Mati Gaduła (3,390 p.)
edycja 12 sierpnia 2019 przez Mati