• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy opłaca robić się te kursy przed studiami informatycznymi? [ankieta]

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
712 wizyt
pytanie zadane 24 lipca 2019 w Nasze poradniki przez Ewelina Wąż Nowicjusz (120 p.)
Kurs grafiki komputerowej

Kurs informatyki

Kurs programowania

Czy jest sens robienia tych kursów przed studiami?

Chciałabym iść na studia informatyczne jestem w Technikum z góry dziękuję za pomoc :D
Możliwe odpowiedzi:
Tak (4 głosów, 27%)
Nie (11 głosów, 73%)
komentarz 24 lipca 2019 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Oplaca sie placic za pomalowana lapke na szczury za 1000 zl, czy lepiej kupic nie pomalowana za 2?
komentarz 25 lipca 2019 przez mokrowski Mędrzec (155,460 p.)

A po co kupować? Łapać własnymi zębami. Będzie taniej a już szczególnie "lepiej".

Absurdalna logika porównań: łapka na szczury <-> wiedza, lepiej (uogólnienie)

komentarz 25 lipca 2019 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
@mokrowski,

Chodzilo mi o to, ze kurs jest drogi, a studia tansze, dlatego takie porównanie

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 25 lipca 2019 przez Paweł Nąckiewicz Nałogowiec (48,990 p.)
Według mnie się opłaca. Kursy maja dużo szerszy zakres niż materiał na studiach i jest przeważnie nastawiony pod praktykę. Dużo więcej da Ci 3 miesięczny kurs programowania niż 3-5 lat z wykładowcami na uczelni i ich "nauka" programowania. Pytanie do Ciebie czy masz kasę i co chcesz robić w przyszłości. Jeśli te kursy mają Ci pomóc tylko w opanowaniu materiału na studiach to są bez sensu, natomiast jeśli wiążesz przyszłość z grafiką lub programowaniem, to warto takie coś rozważyć.
1
komentarz 27 lipca 2019 przez miro Pasjonat (23,870 p.)

Kursy maja dużo szerszy zakres niż materiał na studiach

Studia mają mniejszy nacisk na programowanie, ale na pewno nie można mówić że mają mniejszy zakres - bo jest odwrotnie.