• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Machine Learning / Robotics / Future Programming langs

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
488 wizyt
pytanie zadane 21 lipca 2019 w Inne języki przez Teslum_369 Gaduła (4,190 p.)

Witam,

Chciałbym zapytać, jaki jest najlepszy / godny uwagi język do Machine learningu, robotyki, sterowników / kontrolerów urządzeń, wspomagania maszyn etc.

Zrobiłem również mały research. Dużo osób poleca pythona lecz dużo jest bajerów tylko pod Linuxa, a bardziej zależy mi na pisaniu dla Windows'a. Jestem głównie programistą C++'a  i robiąc research napotkałem się na różne zdania wobec tego języka. Chciałbym zapytać jak z tym sprawa wygląda, czy da się za pomocą Cpp robić wspomniane rzeczy, czy ma to jakąś przyszłość, etc. Prosiłbym o skomentowanie czy są właśnie jakieś dobre szanse dla C++'a. A może znasz inny ciekawy język do machine learningu i sztucznej  inteligencji? Podziel się ze mną!

 

Pozdrawiam! 

wink

komentarz 21 lipca 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
Dlaczego C, a nie C++?
komentarz 21 lipca 2019 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)
A dlaczego C++, a nie C?
komentarz 21 lipca 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
Bogatsza biblioteka standardowa. Pierwszy z brzegu argument.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 21 lipca 2019 przez Eliro Stary wyjadacz (12,160 p.)
Jakie znowu bajery tylko na Linux w Pythonie? W życiu się z czymś takim nie spotkałem.