• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kursy JAVA udemy

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,754 wizyt
pytanie zadane 21 lipca 2019 w Java przez Hardwell Dyskutant (8,980 p.)

Witam, jestem nowicjuszem totalnym w technologię JAVA, i chciałem się nauczyć programować w JAVIE, znalazłem na udemy kurs java 94% zniżki, czy będzie on dobry na sam początek?

https://www.udemy.com/course/java-od-podstaw-do-eksperta-tworz-wasne-aplikacje/

i jeszcze jedno pytanie, kiedy nauczę się programowania z tym kursem, to będę potrafił pisać programy i deskoptowe i te mobilne? (android) czy to zupełnie dwie osobne "dziedziny"?

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 21 lipca 2019 przez Mariusz08 Maniak (62,300 p.)
Desktop i mobilki to zupełnie dwie inne dziedziny programowania. Obecnie dla androida natywnym językiem jest Kotlin,a nie Java (choć kotlin jest w pewnym sensie podobny do javy, a w samej javie też napiszesz apkę pod andka). Kursy typu udemy imo są nieprzydatne, choć nie wypowiem się konkretnie o tym - bo go nie widziałem. Zawsze polecam początkującym stronę javastart.pl a potem już to co faktycznie robią programiści... googlowanie technologii potrzebnych do rozwiązania problemu.
0 głosów
odpowiedź 21 lipca 2019 przez Paweł Nąckiewicz Nałogowiec (48,990 p.)
Na udemy zawsze sa znizki 90%+ wiec sie tym nie sugeruj.

Nie korzystałem z tego kursu natomiast dla mnie jest zbyt obszerny i o wszystkim - czyli defacto o niczym.

Te same marialy masz darmowe na youtube i możesz je tam ogarnac a pieniadze za ten kurs przeznaczyc na nauke czegos konkretnego - np.: aplikacji w Springu etc
komentarz 21 lipca 2019 przez Hardwell Dyskutant (8,980 p.)
koniec końców co polecasz?
komentarz 21 lipca 2019 przez Paweł Nąckiewicz Nałogowiec (48,990 p.)

Javy nauczyłem się sam z różnych źródeł...